Prazne police Crvenog krsta u Banjaluci

Prazne police Crvenog krsta u Banjaluci

Stanje sa zalihama je alarmantno-skladište nam je prazno, upozoravaju iz gradske organizacije Crvenog krsta Banjaluka. Zbog nedostatka novca, kažu, gotovo da nemaju ni jedne konzerve.

Ni katastrofalne poplave, koje su bile primjer od kolikog je značaja crveni krst, nisu dovoljne da nadležni ovom problemu posvete više pažnje.

U jedinom skladištu Crvenog krsta u banjaluci ostalo je svega šest konzervi mesnog nareska. Kažu, i prije su imali poteškoća sa nabavkom zaliha za vanredne situacije, ali ovakvu ne pamte.

A nisu samo zalihe problem. Zbog nedostatka novca i samo funkcionisanje organizacije koja postoji 100 godina dovedeno je u pitanje, poručuje Željkica Ilić, sekretar crvenog krsta.

“Od gradske uprave prošle godine smo dobili 5.000 KM za naše aktivnosti, u ovoj godini nismo dobili ni marke, razumijem situaciju i kakvo je punjenje budžeta, ali mi smo ipak organizacija koja je prioritet i egzistira preko 100 godina”, rekla je Željkica Ilić, sekretar banjalučke podružnice Crveni krst Banjaluka.

I dok se u Crvenom krstu žale, iz gradske uprave poručuju da ne vide problem u načinu finansiranja. Razlog za smanjenje budžeta objašnjavaju memorandumom koji su potpisali sa UNDP-om. Crveni krst finansiraju kao i ostala udruženja građana.

“Ne može imati Crveni krst posebnu stavku o budžetu kao ni jedno udruženje jer smo mi već kao što kažem, potpisali na inicijativu UNDP-a sa velikim brojem lokalnih zajednica potpisali taj memorandum, imajući u vidu da je broj nevladinih organizacija narastao na preko 360 u Banjaluci”, kazao je Slobodan Gavranović, gradonačelnik Banjaluke.

Grad Banjaluka je ranijih godina, za projekte Crvenog krsta izdvajao približno 80.000 KM na godišnjem nivou. Posljednjih nekoliko, taj budžet je konstantno išao silaznom putanjom. Jedina stavka Crvenog krsta koja je ostala na gradskom budžetu je rad javne kuhinje.

Izvor: Istinito

Add comment

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.