“Mira” ostvarila neto dobit od 2,1 milion KM

Fabrika keksa i vafla Mira iz Prijedora ostvarila je u 2009. godini ukupan prihod od 20.694.000 KM, ostvarivši neto dobit od 2.119.000 maraka, što je povećanje za 33 posto u odnosu na prethodnu godinu.

Mira je lani proizvela 5.862 tone keksa i vafla ili četiri posto više u odnosu na plan i prethodnu godinu, a prodala 5.654 tone ili jedan procent više od planirane prodaje.

 

Direktor ovog preduzeća Miroslav Turnšek ocijenio je da je Mira, uprkos ekonomskoj krizi i recesiji, dobro poslovala i da je ovakav finansijski efekt nastavak uspješnog poslovanja fabrike koja je izborila status stabilne firme.

– U preduzeću dobro planiramo proizvodnju i prilagođavamo je potrebama tržišta. Tako imamo svježiju i kvalitetniju robu i minimalne zalihe – rekao je Turnšek, dodavši da minimalnim zalihama proizvoda prijedorska keksara ne zaleđuje obrtni kapital kako bi Mira bila likvidna.

On je rekao da je preduzeće 82 posto svojih slatkih proizvoda plasiralo na strana tržišta, a 18 posto kupcima u BiH. Osim već otvorenih tržišta u bivšim jugoslavenskim republikama i u više zapadnoevropskih zemalja, Mirini proizvodi imaju kupce i u Australiji, Sjedinjenim Državama i Kanadi.

U prijedorskoj fabrici keksa i vafla zaposleno je 430 radnika. Prosječna plaća lani je iznosila 550 maraka.

(Avaz)

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • l'oranger
  • bouquet au poisson
  • Selma aux bouteilles
  • les oranges
  • Degli aux fruits
  • verres à thé
  • la semelle d'Hermès trébuchant
  • carcasse
  • Béchir, Jamel près du point d'eau du puit à sec

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.