“Mir vama” iz “ramazanskog Teističkog gulaga”

“Bosna i Hercegovina danas, u projekciji njene bošnjačke vjerske, političke, ekonomske elite jeste jedan totalitarni, represivni, teistički konc-logor. Sveti mjesec ramazan i sve što se unutar njega dešava jeste samo demonastracija sile, nekontrolirane i sveobuhvatne, primitivne i unilaterarne…piše, između ostalog, uvodničar S.Bosne i zaključuje: Da je Spacey (Kevin Spacey, holivudski glumac, boravio na nedavnom Sarajevo Film Festivalu, naše pojašnjenje) ovih dana bilo gdje u Sarajevu poručio alkohol, bio bi “ubiven” iftarskom artiljerijom!

Kao što bi Edo Murtić bio spaljen zajedno sa Vijećnicom, zbog svoje bezbožničko-komunističke biografije”.

“Po matrici po kojoj su Komunistička partija i Drug Tito 45 godina držali na okupu bivšu nam domovinu (nas “malo starijih”), permanentnom proizvodnjom vanjskih i unutrašnjih neprijatelja, Revolucionarno Glasilo i Generalni Sekretari vladajućih partija, uz pomoć reinkarniranih političkih komesara, u vidu predstavnika islamske vjerske zajednice, pokrenuli su narodno-oslobodilački rat (formiranjem širokog pokreta otpora) protiv agresora iz svijeta koji atakuje na nezaštićene bošnjačke  srpske  i hrvatske guzice  i uz pomoć domaćih izdajnika vrše teror nad domicilnim stanovništvom. I to – sačuvaj i saklon – u mjesecu ramazana”… piše Start u tekstu čije dijelove, iz obične građanske pristojnosti, ne možemo citirati na ovom mjestu, i nastavlja: “Provncijalni, zatucani, patrijarhalni, vjerski indoktrinirani, nasilju i mržnji prema svemu drugačijem skloni duh reagovao je količinom i intenzitetom netrpeljivosti i mržnje nezabilježene na ovim prostorima od ratnog zločinačkog divljanja i iživljavanja, pokazujući, na lokalnom nivou, koliko su u pravu teoretičari koji, u objašnjavanju homofobije, polaze od rasizma i fašizma, odnosno, koji je stavljaju u kontekst svih drugih represija u društvu i zločinačkih ideologija.”

Pojašnjavajući na čemu se zasnivaju ovako morbidne i zastrašujuće trvdnje, autor kaže: “Najopasnije izjave dali su, međutim, dekan Fakulteta islamskih nauka Ismet Bušatlić, koji je na pitanje “šta misli o organizovanju festivala?” odgovorio da za to treba pitati “stručnjaka za fetve”, i profesor na istom fakultetu, Enes Ljevaković, koji je održavanje festivala proglasio provokacijom muslimana i zapitao (e, sad pazite): Čemu javno ispoljavanje i promovirane takvih ideja koje su strane svim religijama?”
Osim što je profesor zaboravio da mi (još uvijek) živimo u sekularnom društvu, a ne u nekoj od suludih teokratskih diktatura, koje su očito bliže njegovom svjetonazoru, ovo je krajnje upozorenje za sve koji još ne shvataju da ovo uopšte nije priča o “pederima”, konstatira militantni autor u Startu.

Naravno, ne treba ni govoriti da su ovo samo neki izvodi iz tekstova koji su u (našoj?) štampi objavljeni u povodu najavljenog Queer festivala za kraj ramazana (a koji se iz dana u dan množe, da ne kažem kloniraju, nevjerovatnom brzinom), a da su takvi i slični tekstovi  odnosno komentari objavljeni i na nekim drugim medijima, koji su i zvanični pokrovitelji ovog festivala homoseksualaca u Sarajevu.

Unisono napadajući svakog  ko se drznuo da kaže svoje mišljenje o toj manifestaciji, a koje nije na njihovim talasima, ovi medijski teroristi stavli su pod znak fašizma ne samo osobe koje su kazale to što su kazale, već i one što ništa nisu kazale ( naročito ih iritira šutljiva većina građana) a posebno Islamsku zajednicu (od koje do sada nije bilo nikakvog zvaničnog komentara, čak ni na insistiranje Federalne televizije da je, u jeku ramazanskih aktivnosti, uplete u ovu nečasnu rabotu), političke stranke (naravno one “nacionalističke”), grad Sarajevo (kojeg nazivaju “teistički multkulturalni gulag”), pa i Bosnu i Hercegovinu.

Teške osude pale su praktično na gotovo sve insane ove zemlje koji ne aplaudiraju promociji homoseksualaca, pod izlikom da su homofobi, rasisti, fašisti, jer ne podržavaju “drugo i drugačije”, odnosno što baštine poznati kur’anski stav o Lutovom narodu. O Sarajevu se ponovo piše kao “zatucanoj provincijalnoj kasabi”, o “bosanskom Teheranu” u kome vlada “teističko bezumlje”, u kome nema mjesta za onoga “ko se neće ponašati po islamskim propisima”, u čijima kafanama se ne može uz ramazan dobiti alkohol, jesti javno na ulici i hiljade drugih bedastoća koje samo ispijeni, a mržnjom impregrirani, mozak može smisliti.

Jer, dovoljno je da usred bijale dana, u ovom časnom mubarek mjesecu, prođete glavnom sarajevskom ulicom Ferhadijom da da vidite da su, bukvalno sve,  kafane, bašte i kafići  puni i da se “pjanska” atmosfera uopće ne razlikuje od ostalih dana u godini. Ništa lošije ne stoji ni situacija sa ćevabdžinicama, aščinicama i burekdžinicama – čime se na najbolji način demantiraju sve te nebuloze lažnih boraca za sekularnu državu a ustvari mrzitelja vjere i morala.

Ovi komunistički relikti, amebe svojevrsne medijske diktature, nakon prethodnih, nedavnih agresivnih ataka i pucanja iz svih kalibara na  gradnju džamija u Sarajevu, te posebno na zakonsku mogućnost uvođenja vjeropouke u obdaništa, što im je, pokazalo se, bio  jalov posao i ( dva) propala medijska juriša, još uvijek nikako da prihvate da je religija, nakon demokratskih promjena, konačno počela dobivati svoje mjesto u društvu, da su vjerske slobode dio ukupnih društvenih (i ljudskih) sloboda i da oni koji vjeruju imaju pravo i slobodu na javno iznošenje stava/mišljenja po svim pitanjima pa i pitanjima kao što su ova koja su predmet  “javne debate” o homoseksualcima i njihovim simpatizerima.

Muslimani su svjesni u kakvoj državi (i društvu) žive, svjesni su da pored njih (ili sa njima) žive i oni koji su drugi i drugačiji, da u takvom suživotu mora postojati tolerancija, ali i (sve više, nadamo se) promicatelji hadisa da ako se neke negativne pojave ne mogu fizički spriječiti, da se to učini javnim  stavom ili, u krajnjem slučaju, da se to osudi u duši, ali to je, kako hadis kaže, ujedno i najmanji stupanj vjere.

Problem je, međutim, što se na njihove sasvim bezazlene javne istupe (navedeni primjeri dr. Bušatlića i dr. Ljevakovića – anonimne internet poruke odbacujem kao nerelevantne) reagira na način koji pokazuje da vjernici, ma kojeg intelektualnog profila bili, ne mogu (čitaj: ne smiju) deklarirati svoj osobni stav koji se protivi onoj (nametnutoj) nomenklaturi koja hoće da vrhuni ne samo sekularnim već i vjerskim osjećanjima građana i da granice slobode određuje po samo svojim mjerilima i kriterijima.

Uvođenje ovog svojevrsnog verbalnog delikta koji su i rigidni komunisti u zadnjoj fazi svoje vladavine bili odbacili zbog oštrih reagiranja javnosti, ovaj put u formi vjerskog verbalnog delikta, bjelodano pokazuje da crveni duh još uvijek živi i da se, kad osjeti da je to pogodno, posebno uz inostrane donacije i druge sinekure, povampiri, rigajući otrov uglavnom na vjeru i vjernike, tražeći čak i promptnu reakciju policije i tužilaštava, svjesno previđajući da su upravo njihove verbalne eskapade sve ono što drugima predbacuju – ugrožavanje ljudskih prava i vrijeđanje ljudi na vjerskoj ili drugoj osnovi.

Ne treba ići u neku našu davnu prošlost, još uvijek postoje svjedoci ili protagonisti komšijskog duha i uvažavanja, kada su nositelji drugačijih vjerskih uvjerenja strogo pazili da, bilo kakvim gestom, ne uvrijede svoj komšiluk, pa uz ramazan, recimo, nikada javno nisu htijeli ni jesti ni piti, niti se pak pojaviti sa cigaretom na ulici.

Sada se, pak, javljaju oni koji ramazan proglašavaju “teističkim gulagom” i koji širenjem  novih  slobodarskih  ideja održavanja festivala homoseksualaca u tom “teističkom gulagu” uz ramazan uzimaju  kao mjeru tolerancije, tražeći (o apsurda) da im muslimani bezuvjetno na tome dostignuću aplaudiraju i, kako to kaže Reisu-l-ulema u svojij hutbi, “nasilno ih prisiljavaju da mijenjaju svoja moralna načela o privatnom i javnom životu.” Nekad (daleko)bilo!

“A sluge Milostivoga su oni koji po Zemlji mirno hodaju, a kada ih bestidnici oslove, odgovaraju “Mir vama” (Kur’an, 25:63).

P.S. Poseban udarac ovom konceptu je izjava Mirsada Purivatre da će Sarajevo Film Festival svoje “postojanje” uskladiti sa ramazanom, te da neće muslimane u ramazanu ni na koji način uznemiravati ili provocirati.

Aziz Kadribegović

(Preporod)

Add comment

HOTEL bm

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.