Budžet za Ligu prvaka 530 miliona eura


Evropska nogometna federacija namijenila je 530 miliona eura za 32 kluba, učesnika Lige evropskih prvaka, što je za 100 miliona eura više nego prošle godine.

Tako će najbolji evropski klub na kraju godine moći da očekuje prihod od oko 40 miliona eura. Od 530 miliona eura koje će dobiti učesnici Lige prvaka UEFA je 276,6 miliona namijenila za sve koji počinju takmičenje, dok će oko 270 miliona eura razdijeliti po posebnom ključu.

Ekipa koja u šest kola ne ostvari pobjedu imat će zagarantiran prihod od 4,4 miliona eura (dva miliona startog bonusa i 400.000 eura po utakmici). Svaki uspjeh donosi posebne premije, pa pobjeda u takmičenju po grupama donosi 600.000, a neriješen rezultat 300.000.

U drugom krugu takmičenja suma se značajno uvećava. Svakoj ekipi u osmini finala namijenjeno je 2,2 miliona eura, dok će četvrtfinalisti dobiti dodatnih 2,5 miliona.

Ekipe koje se plasiraju u polufinale zaradit će tri miliona, a poraženi u finalu četiri miliona eura. Pobjedniku Lige prvaka namijenjeno je sedam miliona, a kada se sabere od početka takmičenja, premija iznosi 22,7 miliona eura, bez prihoda od marketinga i ulaznica.

Drugi dio novca skriva se upravo u marketingu, prije svega pravima na televizijske prenose. Brojke se razlikuju od države do države, a najviše se zaradi od prodaje prenosa u Enleskoj i Španiji. Najbolji klub na taj način može da zaradi dodatnih 20 miliona eura.

Takmičenje po grupama u Ligi prvaka počinje u utorak, a naslov prvaka Evrope brani Barcelona.

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Scared
  • Conclave (Edward Berger, 2024)
  • Park
  • Prima
  • zip
  • La mécanique de l'image
  • Comptine de Pâques
  • Kay
  • La modernité a-t-elle un âge?

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.