Kozarac.ba

Bogataši u BiH: Prodano 11, a naručeno 36 porschea

U zadnjih godinu dana, koliko se prodaju u BiH, skupocjeni “porschei” postali su vrlo popularno vozilo među bosanskohercegovačkim bogatašima.

Tokom prošle godine ovlašteni uvoznik i distributer, sarajevski ASA Auto, prodao je na bh tržištu 11 “porschea”, a već ove godine očekuje se najmanje trostruko veća prodaja. Sudeći po interesu potencijalnih kupaca, potražnja bi mogla biti i veća, pa bi se broj tih vozila na cestama u BiH mogao dodatno povećati.

U BiH se trenutačno može kupiti pet “porscheovih” modela, koji se, uz ostalo, značajno razlikuju i po cijeni. Najjeftiniji model, “boxter”, stoji s PDV-om 98.000 maraka, dok za najskuplji “cayenne turbo” treba izdvojiti više od 225.000 maraka. Dodatna oprema, na kojoj bh kupci ne štede, značajno povećava krajnju cijenu vozila. I bez toga, već spomenute “osnovne cijene” razlog su što je “porsche” privilegija malog broja ljudi i u mnogo bogatijim zemljama od Bosne i Hercegovine.

Navodno su i u direkciji Porschea bili iznenađeni odličnim rezultatima prodaje na bh tržištu u prvoj godini, kao i narudžbama za 2006.

Imena kupaca Porscheovih vozila u BiH poslova su tajna, a jedino što se od zaposlenih u ASA Autu može čuti je da najviše zainteresiranih dolazi iz biznis klase. Neki od njih i ranije su posjedovali vozila toga proizvođača, pa se i očekivalo da će oni pokazati interes za nove modele. Međutim, očito je da pedesetak “porschea”, koliko će ih se ukupno do kraja ove godine pojaviti na bh cestama, nije konačan broj. U BiH je, čini se, mnogo više onih koji mogu i žele izdvojiti 200.000 ili 300.000 maraka za slavnu limuzinu.

Te informacije potvrda su potpunog socijalno-ekonomskog raslojavanja bh društva i stvaranja nove klase superbogataša. Po procjenama koje iznose ekonomski analitičari, čak polovina nacionalnog dohotka BiH nalazi se u posjedu deset posto najbogatijih stanovnika ove zemlje. Među njima je, sasvim sigurno, velik broj ljubitelja “porschea”.

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.