“Enjoy Life” promotivni video turističkih potencijala BiH


Agencija za promociju stranih investicija BiH (FIPA) upriličila je u Sarajevu promociju filma «Enjoy Life» o turističkim potencijalima BiH, čije je emitovanje u formi različitih spotova danas započelo na jednoj od najcjenjenijih svjetskih stanica – CNN-u.

-Siguran sam da će ovi spotovi zaintrigirati i podstaći turističke operatere cijelog svijeta da BiH bude njihovo novootkriveno najpoželjnije mjesto u Evropi – istakao je direktor FIPA-e Haris Bašić. Spotovi će ujedno, kako je dodao, pomoći promjeni vizuelne percepcije o BiH kao zemlji rata i ratnog naslijeđa i doprinijeti porastu povjerenja investitora. BiH zaslužuje da svijet promijeni sliku o njoj. Prve rezultate od ovakvog načina promoviranja zemlje u smislu promjene njenog imidža u svijetu Bašić očekuje već u narednoj godini.

Turističkopromotivni video i TV spotove za potrebe Turističkog klastera BiH proizvela je produkcijska kuća Refresh iz Sarajeva. Refresh je kreirao jedan četverominutni video i devet kratkih TV spotova u trajanju od po 20 sekundi. Spotovi pokazuju raznolikost BiH, njene prirodne ljepote, specifičnosti i spektakularne krajolike.

Na CNN-u će se prikazivati naredna tri mjeseca. Američka vlada je finasirala snimanje spota, a Vijeće ministara BiH, FIPA, Kanton i Grad Sarajevo su osigurali inicijalne iznose za početak emitiranja. Dosad je osigurano 230.000 KM, a nedostaje još 160.000 KM za plaćanje prva tri mjeseca emitovanja. Bašić je kazao da se očekuju uplate entitetskih vlada.

Film je realiziran u organizaciji FIPA-e , a potpisuje ga autorski tim «Refresh production» i "Kurt&Plasto". Lider projekta i direktor Refresha Ademir Kenović kazao je da promotivni spotovi šalju svijetu poruku da je BiH zemlja u kojoj se može uživati.

Visoki predstavnik u BiH Cristian Schwarz-Schilling i dosadašnji šef Delegacije Evropske komisije u BiH Micheal Humpreys kazali su da su impresionirani spotovima koji pokazuju značajni bh. potencijal i izrazili uvjerenje da će kampanja pomoći da se BiH prikaže u pozitivnom svjetlu u svijetu, te pozvati turiste da je posjete.

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Suzy
  • Orange
  • White
  • Purple
  • Pink iris
  • Open
  • An Idea is not a Picture
  • Gardening
  • Don't "brother" me!

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.