Austronet lansira novi proizvod na tržište – Vrtni namještaj u više verzija za domaće i strane kupce

Prijedorska firma Austronet, proizvođač zaštitnih jedara, zaštitnih mreža u građevinarstvu i poljoprivredi, reklamnih banera za sportske terene, suncobrana, u posljednjih nekoliko godina radila je na novim proizvodima od kojih se izdvojio vrtni namještaj u više verzija, kojeg će ove sezone plasirati na naše i evropsko tržište, otkrio je za eKapiju vlasnik Austroneta Enes Kahrimanović.

– Nadamo se pozitivnim reakcijama jer se radi o jako modernom proizvodu koji se radi u više verzija te daje mogućnost kupcu da sam oblikuje garniture za koje je zainteresovan. Namještaj će se prvenstveno moći kupiti na našem veb portalu www.easy2shade.com ili kod naših distributera Soliday proizvoda širom EU – istakao je Kahrimanović.

Kahrimanović nas podjseća da je Austronet osnovan 2007. godine, te da je za kupovinu zemljišta i dosadašnju izgradnju koja se odvijala u više faza uloženo nešto više od 10 mil KM.

– Posjedujemo trenutno najsavremeniju tehnologiju proizvodnje u našoj branši u koju je uloženo više miliona maraka. Tačnu cifru ne bih znao reći jer stalno nešto kupujemo, ali je zasigurno uloženo puno novca. Međutim, moram napomenuti da je to jedan od razloga našeg uspjeha u velikoj konkurenciji na svijetskom tržištu. Kažu da bez alata nema ni zanata, a tako je i kod nas. Bez kvalitetnih mašina koje su brze, tačne i koje daju kvalitetan proizvod, ne bismo ni mi mogli konkurisati na trzistu EU i šire.

Proizvodnja u Austronetu se odvija u pogonu od 6.500 m², a kompanija posjeduje i skladišni prostor od 3.000 m². 

– Iskreno rečeno sve do početka pandemije naša proizvodnja je išla neprestano uzlaznom putanjom. Covid-19 je kao i kod velikog dijela privrede uzeo svoj danak, a nakon njega i nastavak krize uzrokovane ratom u Ukrajini. Trenutno se oporavljamo i spremamo za nastavak sezone za koju se nadamo da će biti bolja od prethodne.

Većina proizvodnje, tačnije 96%, se izvozi na tržište EU. 

– Od toga nam je njemačko tržište zasigurno najveće, i samo na njega se odnosi 65% izvoza. Ostalo su Austrija, Švajcarska, Francuska, Holandija, Italija… Na domaće tržište, zajedno sa Hrvatskom i Srbijom, odnosi se taj ostatak od 4%.

Kompanija je prije više od šest godina zaštitila patentom proizvodnju zaštitnih jedara za sunce, što se po riječima Kahrimanovića, i te kako isplatilo.

Enes Kahrimanović

Nabavka sirovina

Austronet većinu sirovina nabavlja iz Austrije i Njemačke. Međutim, u posljednje vrijeme, kaže naš sagovornik, jedan dio sirovina stiže i od domaćih proizvođača.

– Iskreno se nadam da ćemo uspjeti naći još kvalitetnih proizvođača na teritoriji BiH.

Na pitanje o prednostima Prijedora za poslovanje, Kahrimanović iskreno odgovara:

– Prednost u odnosu na šta? Ja sam tu gdje jesam samo iz jednog razloga, a to je što sam ovdje rođen i imao sam želju da se vratim kući iz inostranstva i započnem ponovo život u svom rodnom kraju. To je jedina prednost u odnosu na druge…

Vlasnik Austroneta nam za kraj kaže da su svi planovi u današnje vrijeme neizvjesni. 

– Nekada se moglo planirati, a danas neovisi ništa o vama samima. U zavisnosti od interesnih svera, te politike ove države prema EU zavisiće i naša razmišljanja i eventualni planovi za naredni period. Ništa nije kao prije, niti će više ikada biti…

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Shaking tree (detail)
  • Bagarre
  • Jonas
  • Düden
  • Lisa
  • Circé du soir au matin
  • misery
  • rabbit
  • addicted

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.