Fabrika u kojoj dvjesto ljudi radi kao jedan

Firma kćerka kompanije Ivančica Ivanec d.d. iz Hrvatske, najpoznatije po proizvodnji dječijih cipelica pod brendom Froddo, u Kozarcu uspješno posluje već dvanaest godina

U kozaračkoj Novoj Ivančici zaposleno je oko 195 radnika od kojih većina radi u proizvodnji na izradi gornjih dijelova dječije obuće Froddo.

Svake sedmice iz Kozarca u Hrvatsku isporučuju se proizvodi Nove Ivančice. Karika su u lancu proizvodnje Froddo obuće koja se distribuira na preko 1.000 prodajnih mjesta širom svijeta.

Rade za poznatu marku

– Proizvodimo za poznatu dječiju marku Froddo, sve vrste dječije obuće. Od obuće za bebe koje još ne hodaju, što je ujedno i najspecifičniji proizvod koji malo kompanija inače radi zbog strogih ekoloških standarda koji moraju biti zadovoljeni, pa do obuće za djecu predškolskog i školskog uzrasta – kaže za BiznisInfo generalni direktor Nove Ivančice Emir Brljak.

U fabrici u Kozarcu završi se kompletan gornji dio obuće koji se u matičnoj kompaniji u Ivanecu finalizira, oprema i distribuira u veleprodajne i maloprodajne kanale.

U Hrvatskoj Ivančica ima 30 vlastitih Froddo shopova i vrlo uspješan web shop, dok se u Bosni i Hercegovini njihova obuća može kupiti u najvećim trgovinama obućom, Astri i Borovu, i nekim drugim prodajnim mjestima.

Većina fabrika obuće između sezona prave pauze, sa Novom Ivančicom to nije slučaj. Fabrika punim kapacitetom radi svih 12 mjeseci, o čemu brine matična firma u Hrvatskoj, kako bi proizvodnja neometano tekla i odgovorila standardima i zahtjevima svih tržišta na koje se obuća distribuira.

Održava se visoki standard funkcionalnosti opreme i kontinuirano se ulaže u novu opremu.

Nova zapošljavanja

U proširenje proizvodnog kapaciteta uložiće se ove godine 100.000 KM.

– Zbog povećanja volumena proizvodnje povećavamo i proizvodni kapacitet. Ove godine instalirana je nova proizvodna linija koja će zapošljavati 50 radnika, za rad u dvije smjene.

Postepeno punimo liniju novim radnicima, te je do sada zaposleno novih 25 radnika a uskoro će biti raspisan oglas za daljnje zapošljavanje – kaže Brljak.

Zbog specifičnosti posla svi radnici prolaze internu dvomjesečnu obuku prije nego što počnu samostalan rad u proizvodnji.

Radnik je najvažniji

– U periodu obuke nastojimo radnika usmjeriti na zahtjeve tržišta kako bi se u kasnijem periodu što bolje razumjeli zahtjevi kvalitete rada i rokova isporuke – priča nam Brljak.

Poznata je karakteristika obućarske industrije da uspješnost izvođenja svake operacije ovisi o vještinama radnika i zajedničkom cilju stvaranja kvalitetnog proizvoda prema zahtjevima kupaca.

Menadžment usmjeren timski rad

– Uvijek se trudimo da radnik bude na prvom mjestu. Timski rad i kvalitetna interna komunikacija naš je prioritet. Nastojimo što bolje upoznati radnika i jačati međusobno povjerenje – kaže Brljak i dodaje kako se u kompaniji vodi računa o tome da su sva prava radnika u potpunosti zadovoljena.

Svi radnici imaju obezbjeđen prevoz do posla i nazad, topli obrok u fabrici, regres, slobodne dane za vjerske praznike i redovitu isplatu plate svakog 15-og u mjesecu – kaže Brljak.

Zbog svega toga u fabrici nemaju problema sa odlaskom radne snage.

– Svako radi svoj posao i svi zajedno trudimo se da napravimo atmosferu kolektiva gdje nije bitan pojedinac nego tim – zaključuje Brljak.

(BiznisInfo)

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • fears train
  • peace is the onnly way
  • peace, love & sandy feet
  • long range for Joe B.
  • Motif fusion
  • Senior Berbescha
  • La mare lentigo aux trois canards
  • Doc
  • Jonas

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.