Podrzimo, “Trnopolje – jedno izgubljeno ljeto”

 

“Maj 1992, poče­tak rata u Bosni i Herce­govini. Lokalna škola u Trnopolju, koje se nalazi na sjevero-zapadu zemlje, pretvorena je kon­cen­tra­cioni logor, kroz koji će proći oko 25 000 ljudi, sve ne-Srpsko stanovništvo. Sis­tem­atsko etničko čišćenje, koje će, za neko­liko mjeseci, pretvoriti mul­tiet­ničku sliku regije u „ čistu „ , samo Srpsku.

Dvade­set god­ina poslije, škola u Trnopolju je ponovo škola, sa đacima Srpske i Bošn­jačke nacional­nosti. Bošn­jačke porodice, pro­t­jer­ane za vri­jeme rata, su se vratile, ponovo izgradile svoje kuće i školo­vale djecu. Nema niti jednog traga logoru, ni u knjigama his­torije, ni u selu.

Logor još samo pos­toji u pričama žrtava i svje­doka, u pričama kao što je Nedžadova, bivši logo­raš i sada domar u školi, ili Ras­mina, majka logo­raša, ili Mire­lina, koja je bila dijete za vri­jeme rata.

Da li je šut­nja cijena koju treba platiti da bi se nas­tavilo živ­jeti zajedno ?

Koliko će tre­bati god­ina, koliko gen­eracija da se riječi oslo­bode – ili da se priča o logoru izgubi u tišini ?”

Polazeći od riječi tri osobe koje su proživjele logor te ostajući u ograničenom rejonu škole i njene okoline, webdokumentarac Vam nudi da otkrijete složenu priču koja se odvijala na tom danas bezazlenom području i tišinu koja je okružuje. On isto tako priča o današnjem životu, ispituje to zajedničko-življenje i prenošenje jedne historije napravljene od bola.

“Trnopolje – jedno zaboravljeno ljeto” je webdokumentarac na kojem je ekipa iz Francuske radila već više od godine dana.

Realizovali su četiri snimanja u Trnopolju od maja 2011. godine. Sada prelaze na fazu montiranja filma.

Pomozimo da ga dovedu do kraja!

Prikupljanje priloga će služiti finansiranju troškova montaže i post-produkcije:

Prevodi i titlovanje Srpsko-Hrvatski/Francuski = 1000 eura
Originalna muzika i miks zvuka = 500 eura
Promocije i prikazivanja: projekcije-debate (oprema, putovanja ) = 500 eura
Montaža i ekvilibriranje boja = 1500 eura Web integracija = 500 eura UKUPNO = 4000 eura

” Trnopolje – jedno izgubljeno ljeto ” će  biti na raspolaganju svugdje u svijetu, sa jednom verzijom na Francuskom i drugom na Bosanskom jeziku. A nadamo se da ćemo moći napraviti i projekciju na licu mjesta, u Kozarcu.

Kako bi nam pomogli da završimo projekat, pustili smo Vam poziv za donaciju na sajtu “crowdfunding” KissKissBankBank

Na tom sajtu, svako ko je na internetu može podržati projekat, sa visinom donacije koji njemu odgovara, od 5 do 500 eura. A dobit će nešto u zamjenu za tu donaciju.

Naš cilj je da dostignemo iznos od 4000 eura, prije 20 jula. ako ne uspijemo, donirana sredstva će biti vraćena svim donatorima.

Ako to želite, možete pomoći da ovaj projekat ugleda svjetlo dana, tako što ćete nešto donirati na KissKissBankBank, ili jednostavno proslijeđujući ovu vezu : http://www.kisskissbankbank.com/trnopolje-un-ete-oublie

Tu možete se upoznati sa detaljima  projekta – na Francuskom i na Bosanskom jeziku – kao i pogledati insert iz filma.

I kako bi direktno pratili projekat, pozivamo Vas da se nađemo na facebook-u:

http://www.facebook.com/pages/Trnopolje-un-%C3%A9t%C3%A9-oubli%C3%A9/346925748658809

ili  http://tinyurl.com/bulolc3

Jedno veliko hvala svima Vama,

Prijateljski pozdravi,

Taina Tervonen – +33 (0)6 77 77 56 75tervonen@wanadoo.fr
Zabou Carrière – +33 (0)6 22 82 83 77zabou.carriere@orange.fr

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • rue Garancière
  • St. Germain
  • Thermopyles by night
  • Ella
  • Baobabs
  • Vaudou
  • Zombi
  • rue Clovis
  • Saint-Étienne-du-Mont

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.