Promjene privatnosti na Facebooku

 

Da je Facebook u svojih nešto više od osam godina postojanja u mnogo navrata mijenjao svoje sigurnosne postavke nije nikakva tajna, a čini se kako njegovi vlasnici još uvijek nisu uspjeli pronaći model koji će zadovoljiti kako oglašivače, tako i njegove krajnje korisnike.

Iz firme u kalifornijskom gradiću Menlo Parku nadaju se da će najnovijim promjenama konačno približiti tom cilju.

Jedna od prvih stvari koju ćete primijetiti jest da Facebook postavke privatnosti više ne zove tim imenom, već će se ubuduće služiti nazivom „pravila za korištenje podataka”.

Ukoliko se nakon petka 23.03. spojite na svoj Facebook račun ili se koristite njime na bilo koji način, stranica će smatrati da ste joj dali svoj pristanak na sve predviđene promjene.

O kakvim se još konkretno promjenama radi i hoće li to na bilo koji način uticati na nas krajnje korisnike?

Generalno govoreći, nove promjene ne bi trebali donijeti ništa radikalno novoga u načinu na koji koristite stranicu, niti će ih mnogi uopšte biti svjesni. Ipak, oni zabrinuti za svoju online privatnost trebali bi ipak detaljnije pročitati na koji će način najpopularnija društvena mreža na svijetu takve stvari rješavati u budućnosti.

• Promjena u tački 2.3. pravila za korištenje podataka dopušta vašim prijateljima da daju dozvolu različitim aplikacijama da pristupe vašim osobnim podacima, za što im je do sada trebalo vaše eksplicitno dopuštenje. Aktivnosti vaših prijatelja mogu u određenim situacijama otkriti vaše osobne podatke.

• Promjenama se otvorila mogućnost da Facebook efikasnije blokira korisnike koji otvaraju više računa i koriste ih pod kojekakvim pseudonimima. Hoće li i u kojoj mjeri Facebook to doista i koristiti, ostaje za vidjeti.

• Nova pravila zahtijevaju od korisnika da informacije na svojim profilima redovno osvježavaju i drže tačnima, kako ne bi u zabludu dovodile oglašivače, partnere i sve ostale zainteresovane strane. Kako će Facebook to provjeravati ostaje misterij.

• Promjena riječi „korisnici” u nekim dijelovima teksta u riječi „korisnici i nekorisnici koji su u interakciji s Facebookom” mogla bi značiti da Facebook ima namjeru na neki način proširiti svoja pravila i na ljude koji uopšte nemaju Facebook profil.

• Nova su pravila dobili i developeri aplikacija – na zahtjev Facebooka ili samog korisnika moraće brisati sve lične podatke o korisniku i osigurati efikasan mehanizam za to. Takođe, firme se obvezuju da neće prodavati podatke o korisnicima trećim osobama. Konačno, firme moraju osigurati jednostavan postupak odjave korisnika s njihovih aplikacija.

Zanimljivo, Facebook s druge strane istu stvar nimalo ne olakšava svojim korisnicima, budući da je proces odjavljivanja s Facebooka zauvijek još uvijek vrlo mukotrpan.

 

(Metro)

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • fears train
  • peace is the onnly way
  • peace, love & sandy feet
  • long range for Joe B.
  • Motif fusion
  • Senior Berbescha
  • La mare lentigo aux trois canards
  • Doc
  • Jonas

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.