UEFA presudila protiv upotrebe vuvuzela

 

Iz Europske nogometne federacije (UEFA) donijeli su odluku prema kojoj se plastični navijački rekviziti po imenu vuvuzele neće moći koristiti na utakmicama pod UEFA-inom ingerencijom.

Dakle, riječ je o utakmicama Lige prvaka, Evropske lige i kvalifikacijskih dvoboja za Euro 2012. godine u Poljskoj u Ukrajini, a iz UEFA-e su svoju odluku obrazložili na sljedeći način:

“Krovno tijelo evropskog nogometa obavijestilo je svoje 53 države članice da je donijelo ovakvu odluku u svrhu zaštite evropske nogometne kulture i tradicije, budući bi se atmosfera na utakmicama upotrebom vuvuzela znatno promijenila. U specifičnom kontekstu Južnoafričke Republike vuvuzele su davale ‘štih’ lokalnog podneblja i folklora, ali UEFA smatra da šira upotreba tog rekvizita nije prikladna za upotrebu u Evropi. U UEFA-i smatramo da bi vuvuzele posve promijenile atmosferu na stadionima i stoga u svrhu zaštite nogometnog navijanja u Evropi, pjevanja i klicanja, donijeli smo odluku o trenutnoj zabrani unošenja i korištenja vuvuzela na stadione pod UEFA-inom ingerencijom”, stoji u UEFA-inom saopćenju.

Vuvuzele su planetarnu popularnost stekle tokom nedavnog Svjetskog nogometnog prvenstva u Južnoafričkoj Republici. To je navijački rekvizit koji imitira slonovsku riku i koji može proizvesti zvuk jačine do 127 decibela, a na kojeg su se tokom Mundijala žalili brojni nogometaši i treneri.

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Chihoko ##
  • Chihoko #
  • Chihoko
  • Chihoko
  • rebel
  • Fashion
  • All about Stanley
  • no way out
  • blue screen

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.