Najpopularnija laž je: ‘Nisam imao signala!’

Istraživanje je pokazalo da jedan od četvero ljudi u Velikoj Britaniji kao najčešću laž za nejavljanje koristi ispriku da nije bilo signala na mobitelu. Gotovo jedan od šest muškaraca priznao je da ženi ili djevojci na dnevnoj bazi slaže nešto u prosjeku dvaput. Najpopularnija je laž da nije bilo signala na mobitelu koju uglavnom koriste kad…

 … odluče odbiti poziv.

Osim što lažu o težini, o novčanoj situaciji i vježbanju, svi se slažu da je prevara najgora stvar o kojoj su slagali. Za djevojke ili žene u tom su trenutku bili u pubu ili gledali utakmicu.

 

Više od četvrtine muškaraca slagalo je svojim partnericama da izgledaju dobro dok su mislili suprotno, prenosi Telegraph.

Žene pak najčešće lažu o tome kolika je stvarna cijena odjeće koju su kupile, dok je 30 posto ispitanica priznalo laž o tome koliko su popile. Trećina ljudi smatra da su žene bolje lažljivice od muškaraca.

Općenito ljudi najčešće lažu žicarima i skitnicama da nemaju novac kod sebe i da im nemaju što dati. ‘Sve je u redu, ništa mi nije’, laž je koju ljudi također vole koristiti, a slijede i floskule ‘Izgledaš sjajno’ i ‘Drago mi je što te vidim’.

Čini se da ipak muškarci lažu češće jer prema istraživanju koje je provela analitička kompanija OnePoll na 4.300 ispitanika, oni slažu u prosjeku pet puta dnevno, dok žene to rade samo triput.

Top 10 najčešćih laži:

1. Nije bilo signala na mobitelu.
2. Nemam novaca kod sebe.
3. Sve je u redu, dobro sam.
4. Izgledaš sjajno.
5. Drago mi je što te vidim.
6. Dat ću ti prsten.
7. Samo smo dobri prijatelji.
8. Moramo se uskoro vidjeti.
9. Stižem, na putu sam!
10. Ne, stražnjica ti ne izgleda preveliko u tome.

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • fears train
  • peace is the onnly way
  • peace, love & sandy feet
  • long range for Joe B.
  • Motif fusion
  • Senior Berbescha
  • La mare lentigo aux trois canards
  • Doc
  • Jonas

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.