Džuma…

“O vjernici, kada se u petak na molitvu pozovete, kupoprodaju ostavite i pođite da molitvu obavite; to vam je bolje, neka znate! A kad se molitva obavi, onda se po zemlji raziđite i Allahovu blagodat tražite i Allaha mnogo spominjite, da biste postigli što želite” (El-Džumu'a 9. i 10.)

“Sada sam vam vjeru vašu usavršio i blagodat Svoju prema vama upotpunio i zadovoljan sam da vam islam bude vjera.“ (El Maida 3.)

 

 

 

 

Generacija pobožnjaka koji žive na dunjaluku sa srcima stanovnika Ahireta, i žive na zemlji a njihova srca žude za Allahovim Aršom gdje će biti sedmorica koje će Allah smjestiti u svoj hlad onog dana kada drugog hlada osim Njegovog neće biti.

Allahovim užetom povezuju svoja davanja i Njegovim svjetlom osvjetljavaju svoje korake i ljubavlju prema Njemu ispunjavaju svoja srca i spominjanjem Njega vlaže svoje jezike, i pokornošću prema Njemu upošljavaju svoje organe.  Oni su sa Allahom i Njegovi su. On ih je stvorio i Njemu se vraćaju. Traže utočište od Allaha, i Njemu se obraćaju. Traže pomoć od Allaha i kod Allaha im je utočište, i u svijetlu Njegove knjige je njihova akcija i mirovanje.

Vole u ime Allaha i mrze u ime Njega, i uspostavljaju veze u ime Allaha i prekidaju ih u ime Njega. Daju u ime Allaha i prestaju to činiti u ime Njega. Žive u miru radi Allaha i ratuju radi Njega. Allah im je početak i On im je cilj: “On je prvi i posljednji.“(El Hadid 55)

Ono što ih najviše odlikuje nad drugima jeste da su oni „iskreni“, Allahu iskreno ispovjedaju vjeru kao što ih je Allah učinio iskrenim za svoju vjeru. Uvjereni su da je dunjaluk stvoren za njih, a što se tiče njih stvoreni su radi obožavanja Jedinog Allaha.

Pa nije čudo da pred očima stalno imaju riječi svoga Gospodara: “ Reci: Klanjanje moje, i obredi moji, i život moj, i smrt moja doista su posvećeni Allahu, Gospodaru svjetova, koji nema saučesnika.“ (El Enam 162-163)

Pa kada se raziđu ciljevi ljudi na dunjaluku: npr. pohlepa za imetkom, opčinjenost slavom, zaljubljenost u moć, zaluđenost ženama, zanesenost čašom i pretenzija na vlast-takvi ljudi ne žele slavu na zemlji, niti nered, ne priželjkuju moć niti imetak, ne idu za svojim strastima i slavom.

Mole svoga Gospodara da ne učini dunjaluk njihovom najvećom brigom, niti ciljem njihovog znanja. Tako, ako im dođe dunjaluk, stave ga u svoje ruke i ne unose ga u srce. Prihvatili su ga kao sredstvo a ne kao cilj. Njihova briga je Ahiret, a njihov cilj Allahovo zadovoljstvo. Sve osim Allaha i Dženneta je obmana i sve što je na zemlji je zemlja!

U njihova srca se umiješala radost tewhida (Allahove jednoće), pa ne žele drugog Gospodara osim Allaha, i ne priželjkuju drugog suca osim Allaha, i ne uzimaju drugog zaštitinika osim Allaha.

Porazbijali su sve idole iz svoga života i oslobodili su se od svih lažnih božanstava i neće ponovo pregibati svoja leđa osim klanjajući se Allahu, ako što se njihovi umovi i srca ne pregibaju osim Allahovoj riječi. Oni su razumjeli značenje svoje molbe Gospodaru: “ Samo Tebe obožavamo i samo od Tebe pomoć tražimo“, pa se neće vratiti obožavanju nekog drugog osim Allaha, niti tražiti pomoć od nikoga drugoga osim Njega.

Oslobodili su se obožavanja sebe i svojih strasti, a najgore božanstvo obožavano na zemlji jeste – strast. Kao što su se oslobodili obožavanja svega drugoga osim Allaha, ne obožavaju kipove, niti iluzije, niti strasti, niti osobe, niti prirodu, niti kumire bilo kako da im je ime, adresa i oblik.

Zapamtili su od Allahovih poslanika svoj poziv čovječanstvu: “Allahu se klanjajte i kumira se klonite.“ (En Nahl 36) Oni jasno razlikuju pravi put od zablude, pa su odbacili šejtana i povjerovali u Allaha, i uhvatili se za najčvršću vezu koja se neće prekinuti.

Ko zapita o njihovom državljanstvu ili porijeklu ili identitetu oni su „muslimani“. Ne po imenu i prezimenu, niti uslijed nasljedstva ili sredine, već po proučavanju, dokazu, osjećaju i oblikovanju.

Oni vjeruju u Islam sa osvjedočenjem i svjesno odbacuju džahilijet i pozivaju Allahu imajući jasne dokaze i svjesno ne vjeruju u šejtana.

Ne žele drugu vjeru osim Islama i ne zadovoljavaju se drugim programom osim Šerijata i ne prihvataju drugi ustav osim Kur'ana.

A kako da ne budu njime zadovoljni kada je Allah zadovoljan da ga prihvate i njime je upotpunio Svoju blagodat prema njima: “Sada sam vam vjeru vašu usavršio i blagodat Svoju prema vama upotpunio i zadovoljan sam da vam islam bude vjera.“ (El Maida 3)

„A onaj ko želi neku drugu vjeru osim islama, neće mu biti primljena, i on će na onom svijetu nastradati.“ (Ali Imran 85)

„Kada se vjernici Allahu i poslaniku Njegovu pozovu, da im On presudi, samo reknu: “Slušamo i pokoravamo se.“ (En Nur 51), a kada se pozovu da im Tagut presudi, a sve osim Allaha i Poslanika Njegova je tagut, kažu: “Odbijamo i ne pokoravamo se!“

Odbijaju podaništvo Zapadu i Istoku skupa. Njihovo svjetlo je uzeto od blagoslovljenog drveta: “I istočnim i zapadnim, čije ulje gotovo da sija kada ga vatra ne dotakne, sama svjetlost nad svjetlošću.“ (En Nur 35)

Ne prihvataju mračnjaštvo komunizma ni nasilje kapitalizma, i ne pripadaju niti lijevima ni desnima. Njihovo mjesto je uvijek u centru. Njihovo stajalište je sredina između različitih strana. Ne rade u korist osobe ili klase ili partije ili sistema, već rade za Islam i samo Islam.

Lojalni su cijelom islamskom ummetu-samo njemu i nikom drugom. Oni su njegov dio i njemu pripadaju, sa njime su i njegovi ostaju: “Onaj ko za zaštitnika uzme Allaha i Njegova Poslanika i vjernike-pa, Allahova strana će svakako pobjediti.“ (El Maida 56)

Ne pripadaju nikome osim Milostivom, i ne ponose se ničim osim imanom i nisu zadovoljni sa ničim osim sa Kur'anom i ne hvale se ničim osim Islamom. Njihov moto su riječi pjesnika:

“Moj otac je Islam i nemam oca osim njega.”

Dr. Jusuf Qardawi

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • l'oranger
  • bouquet au poisson
  • Selma aux bouteilles
  • les oranges
  • Degli aux fruits
  • verres à thé
  • la semelle d'Hermès trébuchant
  • carcasse
  • Béchir, Jamel près du point d'eau du puit à sec

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.