Kozarac.ba

Odbijena Dodikova tužba protiv “60 minuta”

Presudom Općinskog suda u Sarajevu danas je odbijen tužbeni zahtjev premijera RS-a Milorada Dodika protiv Federalne televizije (FTV), urednika političkog magazina “60 minuta” Bakira Hadžiomerovića i novinara ovog magazina iz Banje Luke Slobodana Vaskovića.

Od tuženih je traženo da solidarno, na ime naknade nematerijalne štete zbog navodnih kleveta, povrede časti, ugleda i moralnog integriteta ličnosti Milorada Dodika u magazinu “60 minuta” emitiranog 12. novembra 2007. plate 50.000 KM sa zakonskom kamatom od podnošenja tužbe pa do isplate, kao i da nadoknade prozrokovane parnične troškove te da u roku osam dana od pravosnažnosti u magazinu “60 minuta” objave presudu suda.

 

U obrazloženju presude koju je donio Općinski sud u Sarajevu navodi se da “sloboda izražavanja prema članu 10. Evropske konvencije o ljudskim pravima i osnovnim slobodama predstavlja jedan od osnovnih temelja demokratskog društva. 

Također, Sud je utvrdio da nisu ispunjeni uslovi da bi se navodi objavljeni u emisiji “60 minuta” mogli smatrati klevetom.” 

Milorad Dodik dužan je tuženim nadoknaditi troškove parničnog postupka u iznosu od 4.380 KM u roku od 30 dana pod prijetnjom prinudnog izvršenja, stoji u nepravosnažnoj presudi, saopćeno je iz Pres-službe RTVFBiH.

(Fena)

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.