“O vjernici, kada se u petak na molitvu pozovete, kupoprodaju ostavite i pođite da molitvu obavite; to vam je bolje, neka znate! A kad se molitva obavi, onda se po zemlji raziđite i Allahovu blagodat tražite i Allaha mnogo spominjite, da biste postigli što želite” (El-Džumu'a 9. i10.)
Braćo i sestre u islamu, danas uz Allahovu dž.š. pomoć govorimo na temu «Šejtanovo neprijateljstvo».
Uistinu je njegovo neprijateljstvo prema čovjeku, sve do Sudnjega dana veliko i teško i na nama pripadnicima ummeta Muhammeda s.a.v.s. je da se sa time upoznamo i kroz Kur'an i hadis naučimo, kako da se od njega zaštitimo
Piše: Nezim Halilović, Muderis
Allah dž.š. u ajetima od 61 ”“ 65. Sure Al-Isra’, govori o odbijanju prokletog Iblisa da Ademu a.s. po naredbi Allaha dž.š. učini sedždu, te o njegovoj molbi Allahu dž.š. da ga pusti do Sudnjega dana, da na razne načine zavodi ljude.
U 61. ajetu pomenute Sure, Allah dž.š. govori o Njegovoj naredbi za činjenje sedžde i odbijanju prokletog šejtana, da to učini:
«I kada rekosmo melekima: «Učinite sedždu Ademu!» – oni su su svi osim Iblisa učinili sedždu. «Zar da učinim sedždu onome, koga si od ilovače stvorio?» – reče.« (61)
Allah dž.š. nas u citiranom ajetu podučava, da je prokleti Iblis odbio učiniti sedždu Ademu a.s., zbog svoje oholosti i uvjerenosti da je on koji je stvoren vatre, vrijedniji od Adema a.s., prvog poslanika i čovjeka, koji je stvoren od ilovače.
Prokleti šejtan na ovaj način čini prvi grijeh, koji ga odvodi u totalnu neposlušnost; neću da kažem nevjerstvo, jer prokleti šejtan ne kaže da on ne vjeruje i on će se nu Sudnjem danu se pravdati da je on samo zavodio ljude, ali da nad njima nije imao nikakvu vlast.
Potom Allah dž.š. u slijedećem ajetu Sure Al-Isra’ govori da ga prokleti Iblis moli da ga ostavi do Sudnjeg dana, kako bi zavodio Ademove a.s. potomke i kaže da će zavladati većinom ljudi:
“Reci mi!”, – reče onda – , “evo ovoga koga si iznad mene uzdigao: ako me ostaviš do Sudnjeg dana sigurno ću, osim malobrojnih, nad potomstvom njegovim zagospodariti.” (62)
U citiranom ajetu prokleti Iblis obećava da će većinom ljudi ovladati i da će na taj način oni biti njegova družina.
Potom Allah dž.š. govori prokletom Iblisu da je slobodan u svojoj nakani da zavodi ljude, ali da će on i oni koji ga budu slijedili imati potpunu kaznu u džehennemu:
“Odlazi!” ”“ reče On. “Onima koji se za tobom budu poveli i tebi ”“ kazna džehennemska biće vam puna kazna.» (63)
Allah dž.š. u citiranom ajetu nagovještava Iblisu l.a. i njegovoj družini da će biti kažnjeni strašnom kaznom, a obećanje Uzvišenog Gospodara je istinito obećanje.
Potom Allah dž.š. govori Iblisu l.a. na koji način će moći zavoditi ljude:
«I zavodi glasom svojim, koga možeš i potjeraj na njih svoju konjicu i svoju pješadiju i budi im sudrug u imecima i djeci i daji im obećanja; a šejtan ih samo obmanjuje!” (64)
Allah dž.š. dozvoljava prokletom Iblisu da ljude zavodi i sa svojim glasom. Ibn Abbas r.a. i Ibn Džerir kažu: “Pod ‘glasom svojim’ misli se na svakoga ko poziva griješenju spram Allaha dž.š..” Neki kažu: “To je pjesma i zabava.”
Zar prokleti Iblis ne zavodi moje Bošnjake i Bošnjakinje i na koncertima, u luksuznim BH restoranima, dvoranama i pod vedrim nebom i to putem “zvijezda” sa onu stranu Drine, a samo prije 12, 13, 14 ili 15 godina otud se sijala smrt i otud se uništavalo sve što je imalo veze sa islamom i bošnjaštvom?
Kako su samo neki moji Bošnjaci i Bošnjakinje naivni, gluhi i slijepi?
Kako su lahko izgubili ponos i pamćenje i kako im je šejtan uljepšao njihova ružna djela?
Neki moji Bošnjaci trguju sa svojom čašću i čašću svoga naroda, sa šejtanima od džina i ljudi se natječu u razvratu i izazivaju Allahovu dž.š. srdžbu.
Oni zaboravljaju, a zaborav je vrlo opak neprijatelj malih naroda, čija sloboda se iz generacije u generaciju skupo plaćala…
Imam ibn Kesir tumačeći dio citiranog ajeta: “i budi im sudrug u imecima i djeci!!!”, kaže: “Å to se tiče saučesništva u imecima, na to se odnosi ono što su sebi zabranjivali od stoke, kao što su bile deve, koje bi im donijele pet puta mladunčad na svijet i ako bi posljednje bilo muško, razrezali bi im uho i zabranjivali bi ih jahati i prepuštali bi ih svojim božanstvima (to je tzv. behira), i deve koje su zavjetovali božanstvima ako bi se vratili s’ puta ili ozdravili (tzv. saiba), i što im se naređuje od trošenja imetka u griješenju spram Allaha i svaki imetak koji je sakupljen na pokvaren način, a troši se u onome što je zabranjeno.
Å to se, pak tiče djece, svako dijete koje rodi žena a kod kojeg se grijeh učini nadijevanjem djetetu imena koje Allah ne voli, uvođenjem djeteta u vjeru s’ kojom Allah dž.š. nije zadovoljan, prostitucijom, njegovim ubistvom ili zakopavanjem živog ženskog djeteta i slično…”
Poslanik s.a.v.s. nas u hadisu koji bilježi imam Buharija podučava, na koji način ćemo sticati porod, koji će uz Allahovu dž.š. pomoć biti sačuvan šejtanskih spletki:
Prenosi Ibn Abbas r.a. da je Poslanik s.a.v.s. rekao:
«Kada neko od vas hoće da se sastane sa ženom i kaže: «U ime Allaha, Gospodaru odstrani šejtana i udalji ga od onoga sa čime me opskrbljuješ!» Ako bude određeno da se začne dijete, neće mu nikada moći nauditi šejtan!»
(Buharija)
Dalje Allah dž.š. kaže da prokleti Iblis neće imati nikakva uticaja na Njegove iskrene robove:
«Ali, ti, doista, nećeš imati nikakve vlasti nad robovima Mojim!” A Gospodar tvoj je dovoljan kao zaštitnik!» ( Al-Isra’: 62-65)
Allah dž.š. potvrđuje da šejtani neće imati vlasti nad Allahovim dž.š. iskrenim robovima, a to su oni koji se pridržavaju Njegovih naredbi i čuvaju Njegovih zabrana, te oni koji se oslanjaju na Allaha dž.š. i Njega uzimaju kao zaštitnika.
Kaže Allah dž.š. da nevjernike prepušta prokletim šejtanima i preporučuje Poslaniku s.a.v.s. da na njih ne priziva stradanje, pa u 83. i 84. ajetu Sure Merjem, kaže:
“Zar ne vidiš da Mi nevjernike šejtanima prepuštamo da ih što više na zlo navraćaju?”
“Zato ne traži da što prije stradaju, Mi im polahko dane odbrajamo.” (Merjem: 83 – 84)
Braćo i sestre! Čuvajmo se prokletih šejtana i tražimo pomoć od Allaha dž.š. da nas sačuva njihovih spletki i zala njihovih družina od ljudi!
Imajmo na umu da je cilj prokletih šejtana da nas zavedu u griješenje, da nas udalje od iskrenog robovanja Allahu dž.š., da nas međusobno zavade i samim time na nas navedu Allahovu dž.š. srdžbu i kaznu…
Gospodaru, pomozi svim ugroženim ljudima i bićima, ne iskušavaj nas sa onim što nećemo moći podnijeti, sačuvaj nas prokletog Iblisa i njegove družine, učini nas u našim očima malim, a u očima ljudi i kod Tebe velikim, sačuvaj nas svojstava munafika i od nas otkloni zlo munafika i kafira, oprosti nam grijehe i počasti nas u džennetu, društvom sa: poslanicima, šehidima i dobrim ljudima!
Add comment