Džumma…


"O vjernici,kada se u petak na molitvu pozovete, kupoprodaju ostavite i pođite da molitvu obavite; to vam je bolje, neka znate! A kad se molitva obavi, onda se po zemlji raziđite i Allahovu blagodat tražite i Allaha mnogo spominjite, da biste postigli što želite" (El-Džumu'a 9. i 10.)

Nema nikog od nas a da nije cuo za dzennet i dzehennem. Nakon svega ovog nase ce duse da nadju svoj smiraj u hladovima dzenneta ili patnju i bol u vatri dzehennema. Mi svi znamo da ce Allah svoje dobre i pokorne robove nagraditi dzennetom, a nepokorne kazniti dzehennemom. Svi mi zelimo kada umremo da uzivamo u svim onim predivnim dzennetskim ljepotama, a strah nas je da ne skoncamo u vatri.
Medjutim koliko je to istina?

Koliko se borimo za dzennet i za ono svoje mjesto u dzennetu?
 

Prenosi se da su Ibrahima bin Edhema,Allah mu se smilovao, pitali o Allahovim rijecima: „Molite Mene, a Ja cu uslisati vase molbe“ te kazu:“ Mi molimo, ali nam se dova ne uslisava“. Na to je Ibrahim ibn Edhem rekao:“ Zamrla su vasa srca od deset stvari:

-spoznali ste Allaha, ali ne izvrsavate duznosti prema Njemu,

-citate Allahovu knjigu, ali ne radite po njenin uputama,

-tvrdite da vam je sejtan neprijatelj, ali ste ga uzeli za prijatelja,

-govorite da volite Poslanika, a napustili ste njegov put,

-tvrdite da volite Dzennet, ali ne cinite djela koja vode u njega,

-tvrdite da strahujete od vatre Dzehennema, ali ne odustajete od grijeha,

-tvrdite da je smrt istina,ali se ne pripremate za nju,

-zabavili ste se nedostacima drugih, a svoje ne ispitujete,

-jedete nafaku koju vam je Allah dao, ali Mu se ne zahvaljujete,

-ukopajete vase mrtve, ali iz tog ne uzimate pouku.“

I doista koliko ima onih koji govore da vole dzennet, ali ne cine djela koja vode ka njemu, a koliko ima onih koji tvrde da se boje vatre ali ne odustaju od grijeha.

 

Zasto je to tako?

Da li je nas iman potpun?

Da li mi to sumnjamo u ozivljenje?

Da li vjerujemo da je dzennet vec stvoren i da ceka svoje stanovnike, kao i da je dzehennem vec stvoren i ceka svoje stanovnike?

Da li predocavamo samima sebi slike dzenneta i slike dzehennema?

Zasto se borimo?

Svaki onaj koji kaze da se bori za dzennet mora da pogleda u svoja djela, pa ako vidi da je pokoran Allahu, on je od iskrenih i on se doista bori za dzennet.

Onaj koji kaze da se bori za dzennet ali cini sva ona djela koja udaljavaju od njega, on laze, on je postao munafik, jer jedno govori a drugo radi.

Isto tako svaki onaj koji kaze da se boji dzehennemske vatre, a cini grijehe prema Allahu i ne odustaje od njih, i on je postao munafik.

Bojmo se Allaha i gledajmo sta radimo, i sta govorimo.

Ashabi su se i za manje stvari bojali da ih nece odvesti u licemjerstvo i da njihov iman nije oslabio, zbog toga bi se zabrinuli kao da su izgubili i oca i majku i zenu i djecu.

Primjer ashaba zvanog Hanzale nam o tome najbolje govori.

Jednoga dana hodao je Hanzale ulicama Medine, zabrinut i tuzan. Susrete ga Ebu Bekr te ga upita za to takvo njegovo stanje, a on rece: Hanzale je postao munafik.

Zasto to-upita ga Ebu Bekr?

Kada sjedimo kod Allahovog Poslanika te nam on govori o dzennetu i dzehennemu ja se toliko uzivim kao da ih vidim svojim ocima, cim odem od njega obuzme me dunjaluk, zena i djeca i ja to zaboravim.

Kaze Ebu Bekr: Vallahi i meni se dogadja isto sto i tebi, idemo kod Resulullaha da ga upitamo za ovo.

Kad su dosli Poslaniku s.a.v.s., te mu izlozili svoj problem, Poslanik im rece:

Kada bi vi ustrajali na onome na cemu ste dok ste kod mene, meleki bi silazili sa neba i rukovali se sa vama u vasim posteljama. Ali dunjaluk je sad ovako, sad onako.

Subhanallah!!!

Ashabi su znali da je dzennet hakk, i da je dzehennem hakk i u to nisu imali ni najmanje sumnje, radili su i borili se za dzennet do posljednjeg daha, ali je njih zabrinjavalo sto slike dzenneta i dzehennema nemaju u svakom momentu pred sobom.

Sta je sa nama???

Zabrinjavaju li nas ove stvari?

Grize li nas savjest sto prodje dana i dana, a mozda cak i mjeseci a da nismo pomislili o dzennetu ili dzehennemu?

Zabrinjava li nas sto se nismo nikada zapitali: Ja Rabb, O Boze!) pa gdje je moje mjesto?

Da li cu biti dzennetlija ili dzehennemlija?

Ima ljudi koji su ubjedjeni da su dzennetlije ili ima i onih koji sebe smatraju dzehennemlijama.

I jedno i drugo je opasno, jer niko ne zna Allahov kader (sudbinu), niko ne zna kakva ce biti Allahova presuda, covjek mora da se bori za dzennet zeli li da u njemu uziva.

Kaze Allahov Poslanik ashabima: Svakom od vas je odredjeno njegovo mjesto u dzennetu ili dzehennemu.

Rekose ashabi: Pa zasto onda da radimo.

Rece Poslanik: Radite i borite se za ono svoje mjesto u dzennetu.

Primjer ashaba zvanog Abdurrahman ibn Avf nam to najbolje pokazuje.

Abdurrahman ibn Avf dolazi iz Sirije sa 700 deva, citava Medina podrhtava od silnog zamora. Hazreti Aisa upita sta je to, te joj rekose da je to Abdurrahman ibn Avf dosao sa karavanom iz Sirije. Cula sam Allahovog Poslanika s.a.v.s., da je za njega rekao da ce uci u dzennet puzuci. Ovaj sto je cuo haber ode i obavijesti Abdurrahmana, a on brzebolje pohita ka hazreti Aisi kako bi provjerio tu vijest.

Je li istina ono sto sam cuo-upita je Abdurrahman? Jeste- odgovori mu Aisa. Budi mi svjedok-rece Abdurrahman- da citavu karavanu dajem na Allahovom putu.

 

Oni koji su imali daleko vise dobrih djela nego li mi su se bojali kako ce zavrsiti svoj zivot, sve do posljednjeg momenta su strahovali da nece nesto uciniti sto bi ih moglo lisiti dzenneta.

Navodi se da je imamu Ahmed kada je bio na samrti njegov sin govorio da kaze sehadet, a on je odmahivao glavom i govorio ne, ne.

Kada ga je sin upitao o tome on rece: Dosao mi je sejtan govoreci, o Ahmede, spasio si se, budi sada nevjernik, a ja sam mu odgovarao: Ne, ne, sve dok mi dusa ne izadje.

Da li mi zudimo za dzennetom?

Sta nam je draze, dunjaluk ili ahiret?

Ne moramo odgovoriti, jer Allah je vec odgovorio rekavsi: Ali vi vise volite dunjaluk. A ahiret je bolji i vjecan je.

Bolje je voljeti ono sto ne prolazi i sto je vjecno.

Vjerovanje u dzennet i dzehennem je stvar imana.

Pravi i iskreni vjernici zude za dzennetom, traze ga i bore se za njega imecima svojim, tijelima svojim pa cak i zivotima svojim, jer znaju da je dzennet ljepsi od svega ovoga sto se nalazi na dunjaluku.

Tesko li onima koji sumnjaju u postojanje drugog obecanog  zivota, takvi nemaju potpun iman i zato se ne zalazu za vjeru osim onoliko koliko smatraju potrebnim.

Dzennet je boraviste koje je Allah  dz.s. podario vjerovjesnicima, iskrenim robovima, sehidima i dobrim ljudima.

To je boraviste puno vrtova ispod kojih teku rijeke i dvoraca ciji su zidovi od zlata i srebra, prekriveni najmirisnijim miskom.

Kamenje je od bisera i rubina, a zemlja je safranom namirisana.

Satori su mu od suhog bisera, i tako mi Allaha, blista kao nur.

U njemu su mirisne biljke koje trepere i rijeke nepresusne. Pun je voca, povrca i zelenila i najljepsih zena.

U njemu raste lotosovo drvece bez bodlji i banane u nizovima. U njemu su hladovi prostrani i vode koje teku. U njemu se jede i uzivaju blagodati, a nuzda se ne vrsi nego to preko znoja obavljaju a on miskom mirise.

U njemu se ljudi smiju a ne placu, tu ce zauvijek ostati i nigdje nece odlaziti.

Tamo se zivi a ne umire se, a lica su blistava, nasmijana i radosna. Tamo je sva ljepota i najljepse hurije.

Tamo je vjecno uzivanje i svi su stalno nasmijseni i vedri.

Tamo ce se podignuti zastor pa ce srecni u lice svoga Gospodara gledati – tamo je, o Bozji robe, sve ono sto oko nije nikad vidjelo. sto uho nikad nije culo i sto covjek nikad nije mogao zamisliti.

Zastanimo malo kod ovog opisa. Razmislimo. Ima li neko ko ne bi pozelio da dodje u dzennet?

U tu ljepotu, u to uzivanje?

Kad god citamo ajete gdje Allah opisuje dzennet i dzennetlije ili hadise u kojima Poslanik s.a.v.s., govori o tim ljepotama u srcima vjernika se pojavi zelja da se sto prije susretnu sa svojim Gospodarom kako bi uzivali u prekrasnim dzennetskim vrtovima.

Pogledajmo malo covjeka.

Kada se priblizi vrijeme odmora, vrijeme da se ide na ferije, taj se odmor planira i priprema. Covjek mu se raduje, jer nece morati da radi, da rano ustaje, nema poslovnih obaveza, prepusta se uzivanju itd.

Zapitajmo se braco draga i sestre, da li planiramo svoju buducnost isto ovako?

Da li se pripremamo za odlazak na putovanje sa kojeg nema povratka?

Pravimo li sebi rezervacije za dzennet?

Kupujemo li karte za dzennet ili dzehennem?

Da li se radujemo susretu sa svojim Gospodarom ili mozda ne zelimo da do tog susreta uopste dodje?

Mozda se neko pita kako se kupuje karta za dzennet ili kako se pravi rezervacija za dzennet?

Kome se to moramo obracati kako bi dobili dzennet?

Karta za dzennet, brate moj i sestro se prodaje i kupuje svaki dan. Ako klanjas pet vakat namaza, ti si vec kupio jedan dio karte. Ako izvrsavas sve ono sto ti je Allah naredio kupio si jos jedan dio karte. Ako se klonis harama imas jos jedan dio karte. Ako tako prozivis citav svoj zivot ti si vec kupio sebi kompletnu kartu za dzennet.

Onome kome se moramo obracati  jeste Allah. Njemu namaze i dove upucivati, u ime Njegovo raditi, i jedini On ce nas za sve to dzennetom nagraditi.

Prvi od ljudi koji ce uci u dzennet ce biti nas Poslanik neka je na njeg mir i spas.

Prenosi se od Enes bin Malika r.a. da je Reslullah s.a.v.s. rekao: "Doci cu na Sudnjem danu pred vrata dzenneta i trazicu da mi se otvore." A upitace melek cuvar (hazin): "Ko si ti?" A ja cu odgovoriti: "Muhammed." A on ce reci: "Udji, naredjeno mi je da ne otvorim nikom prije tebe." (hadis prenosi Muslim)

Prenosi se od Ebu Hurejre r.a. da je Resulullah s.a.v.s. rekao:

"Prva grupa ljudi koji ce uci u dzennet blistace u sjaju koji ima mjesec u noci Bedra. A skupina koja ce uci poslije njih sijace sjajem blistave zvijezde koja svijetli na nebu. Nece vrsiti malu i veliku nuzdu, nece se usekivati, nece pljuvati. Imace cesljeve od zlata, a njihov znoj je misk, kadice se alojevim drvetom, i hurije ce biti njihove supruge, bice oblikom i stasom na svoga oca Adema koji je bio visok sesdeset arsina." (Muttefekun alejhi)

Arsin je mjera za podlakticu koja iznosi izmedju 50 i 60 cm, tako da bi shodno ovom proracunu visina naseg praoca Adema a.s., bila izmedju 30 i 35 metara. Na isti nacin cemo i mi ako Bog da biti ozivljeni.

Prenosi Ebu Hazim od Sehl bin Sa'da da je Resulullah s.a.v.s. rekao: "Zasigurno ce od mog ummeta uci u dzennet sedamdeset ili sedamsto hiljada povezani jedni s drugima i nece uci prvi dok ne udje zadnji. Lica ce im biti svijetla kao mjesec u noci Bedra." (Muttefekun alejhi)

Prenosi se od Ibn Abasa r.a. da je Resulullah s.a.v.s. rekao:

"Pokazani su mi ummeti. Vidio sam jednog vjerovjesnika i sa njim malu grupu ljudi i drugog vjerovjesnika i sa njim jednog ili dvojicu ljudi i vjerovjesnika a sa njim nema nikoga, pa ce mi se pribliziti velika grupa a ja cu pomisliti da je to moj ummet pa ce mi biti receno:

"Ovo je Musa a.s. i njegov narod, pogledaj malo vise."

I ja cu pogledati i vidjeti veliku skupinu pa ce mi opet biti receno: "Pogledaj na vise obzorje."

I ja cu pogledati i vidjeti veliku skupinu, pa ce mi biti receno: "Ovo je tvoj ummet i sa njim sedamdeset hiljada onih koji ce uci u dzennet bez polaganja racuna i bez kazne.", pa je ustao i usao u svoju kucu, a ljudi su poceli raspravljati o onima koji ce uci u dzennet bez polaganja racuna i bez kazne.

Neki su kazali: "Mozda su to oni koji su se rodili u Islamu i nisu pripisivali Allahu druga i spominjali su jos neke mogucnosti.

Izisao je potom Resulullah s.a.v.s. i upitao ih: "O cemu vi to raspravljate?"

A oni su kazali pa im je rekao: "To su oni koji u svrhu lijecenja ne upotrebljavaju vatru (usijano zeljezo i slicno), ne traze lijeka kod drugog oslanjajuci se iskljucivo na Allaha  dz.s., ne ravnaju se u svojim odlukama (pri putovanju npr.) prema pravcu leta ptica (ako ptica krene prema pravcu kojem je zelio putovati ide na put, a ako ne, ne ide).", a onda je ustao Ukas bin Mihsan i rekao: "Uputi Allahu dovu da me ucini jednim od njih.", a Poslanik s.a.v.s. je odgovorio: "Ti si jedan od njih." Zatim je ustao drugi covjek i rekao: "Uputi Allahu dovu da me ucini jednim od njih.", a Poslanik s.a.v.s. s.a.v.s. mu je odgovorio: "Pretekao te je Ukas svojom dovom." (Muttefekun alejhi)

Mugire bin Su'ba sacuvao nam je od Resulullah s.a.v.s. ovu predaju: "Rekao je: "Upitao je Musa svog Gospodara:

"Ko je u dzennetu pocascen najslabijim prebivalistem?"

Pa mu je receno: "To je onaj koji ce posljednji uci u dzennet."

A on ce reci: "Kako moj Gospodaru? Svi su se ljudi smjestili u svoje kuce i uzeli ono sto im pripada.” Reci ce mu se: "Da li bi bio zadovoljan da dobijes posjed kakav je imao neki od vladara na dunjaluku?", a on ce odgovoriti: "Bio bih zadovoljan Gospodaru." Pa ce mu biti receno: "Dace ti se toliko, i jos toliko, i jos toliko, i jos toliko, pa kad je peti put recno rekao je: "Zadovoljan sam Gospodaru."

A On ce mu reci: "Uzmi toliko i jos deset puta vise. Uzmi jos i sve sto ti dusa pozeli i sto ti za oko zapadne." A on ce reci: "Zadovoljan sam Gospodaru." A upitace Musa a.s.: "Gospodaru, pa koja je onda najuzvisenija kuca u dzennetu?"

A On je odgovorio: "To je kuca onih koje sam Ja odabrao i kojima sam svojom rukom pocati dodijelio, i svojim pecatom ih zapecatio. Takve blagodati oko nije vidjelo, uho o njima nije slusalo niti ih je covjek ikad mogao zamisliti." A dokaz za to imamo u Allahovoj  dz.s. knjizi: "I niko ne zna kakve ih skrivene radosti cekaju." (Es Sedzda, 17)

(hadis prenosi Muslim)

Prenosi se od Ebu Hurejre r.a. da je Reslullah s.a.v.s. rekao: "Allah  dz.s. kaze: "Pripremio sam za svoje dobre robove ono sto oko nije vidjelo, sto uho nije culo i sto nije moglo na um pasti covjeku, pa procitajte ako zelite." I niko ne zna kakve ih skrivene radosti cekaju." (Muttefekun alejhi)

Sto se tice dzenneta, on ima svoja vrata, svoje kapije i tih vrata ima osam.

Udaljenost izmedju stokova samo jednih vrata je kao od Meke do Hedzera ili od Meke do Busre.( Udaljenost od Meke do Hedzera je 1160 kilometara, a udaljenost od Meke do Busre je otprilike 1250 kilometara).

Ova vrata je Uzviseni Allah nacinio kako bi se znalo ko ce na koja vrata uci.

Tako ce biti pozvani cestiti ljudi koji su pripremili puno nafila, a onaj ko je dijelio sadaku bice pozvan na vrata sadake, a postac ce biti pozvan na vrata postaca “Rejan”. Tako ce neki ljudi biti pozivani na sva vrata i mozda su to oni  sto ce prvi uci?

Allah dz.s. kaze:

“A oni koji su se Gospodara svoga bojali u povorkama ce u dzennet biti povedeni, i kad do njega dodju, – a kapije njegove vec sirom otvorene -, cuvari njegovi ce im reci: “Mir vama, od grijeha ste cisti, zato udjite u njega, u njemu cete vjecno boraviti!” (Ez Zumer, 73)

Allah Uzviseni, kaze: “Ovo je lijep spomen! A one koji se grijeha budu klonili ceka divno prebivaliste: Edenski vrtovi, cije ce kapije biti za njih otvorene.” (Sad, 49-50)

Prenosi se od Ebu Hurejre r.a. da je Resulullah s.a.v.s. rekao: “Ko na Allahovom putu zrtvuje (podijeli) dvoje – dva konja, dvije deve bice pozvan na svim vratima dzenneta: “O Bozji robe, ovo je hajr,” a ko bude redovno namaz obavljao bice pozvan na vrata namaza, ko se bude borio na Allahovom putu bice pozvan na vrata borbe na Allahovom putu, ko bude postio bice pozvan na vrata “Rejan”, a ko bude dijelio sadaku bice pozvan na vrata sadake.”

A rekao je Ebu Bekr r.a.: "Drazi si mi od oca i majke o Bozji poslanice. A sta je sa onima koji su se bez nuzde Allaha bojali, hoce li bit pozivan (prozivan) na svim tim vratima?” A on je odgovorio: “Hoce. A ja cu moliti da ti budes jedan od njih.”

(Muttefekun alejhi)

Zamisli sebe o Allahov robe, kada pozivac pozove postace da udju na svoja vrata, one koji su redovno namaz obavljali na svoja vrata, one koji su sadaku davali na svoja vrata, zamisli i zapitaj se na koja ces vrata ti biti pozvan.

Ako ne budes imao posta, ta su ti vrata zatvorena, ako ne budes imao namaza ni sa njih nece doci poziv, ako ne budes davao sadaku ni na ta vrata neces uci. Ali ako imadnes pri sebi sve ovo navedeno sva dzennetska vrata ce biti za tebe otvorena.

Hafiz ibn Hadzer kaze: “Hadisom se hoce kazati da ce biti izuzetno malo onih koji ce biti pozivani na sva vrata. A hadis ukazuje na to da se ovdje misli na dobra dijela iz kategorije nafile, a ne na obavezne (farz) duznosti obzirom da veliki broj obavlja farzove dok mali broj uz farzove praktikuju raznovrsne dobrovoljne ibadete (nafile), zbog cega ce i biti malo onih koji ce biti pozivani na sva vrata dzenneta.

Ove prozivke na svim vratima su iz pocasti prema takvim  i ako ce uci na jedna vrata. Mozda su to vrata amela (prakticnog deklarisanja vjere), a Allah najbolje zna.” 

Prenosi se od Sehl bin Sa’da r.a. da je Resulullah s.a.v.s. rekao:

“U dzennetu zaista postoje vrata zvana “Rejan” na koja ce na Sudnjem danu , ulaziti samo postaci i niko drugi sem njih nece ulaziti. I reci ce se: “Gdje su postaci?”, pa ce oni na njih ulaziti i kad posljednji od postaca udje, ona ce se zatvoriti i niko vise nece na njih uci.”

(Muttefekun alejhi)

Dzennetske deredze (stepeni, leveli) su mnogobrojne, a udaljenost izmedju dvije deredze je kao udaljenost izmedju neba i zemlje.

Stotina deredza pripada borcima na Allahovom putu, a ostale su za mu'mine (vjernike) i ulemu (ucenjake).

Allah dz.s. kaze: “A one koji pred Njega izadju kao vjernici, a koji su dobra djela cinili – njih sve cekaju visoki stepeni.” (Ta Ha, 75)

 Kaze Allah dz.s.: “Allah ce na visoke stepene uzdignuti one medju vama koji vjeruju i kojima je dato znanje. A Allah dobro zna ono sto radite.” (El Mudzadela, 11)

Prenosi se od Ebu Hurejre r.a. da je Resulullah s.a.v.s. rekao: “Ko bude vjerovao u Allaha i Njegovog Poslanik s.a.v.s.a, obavljao namaz, postio Ramazan ima kod Allaha pravo traziti da ga uvede u dzennet bez obzira da li se borio na Allahovom putu ili sjedio u zemlji u kojoj je rodjen.”

A ashabi su upitali: “Bozji poslanice, zar necemo obradovati ljude?”

A on je rekao: “Zaista u dzennetu ima stotinu katova koje je pripremio Allah dz.s. za borce na Allahovom putu. Prostor izmedju dva kata je kao prostor izmedju neba i zemlje. Ako trazite od Allaha dzennet onda Ga molite za Firdeus, a to je srediste, odnosno najvisi nivo dzenneta i odatle izviru dzennetske rijeke a iznad toga je “Ars“ Allahovo prijestolje.”

(hadis prenosi Buharija)

Prenosi se od Abdillaha bin Amr bin Asa r.a. da je Resulullah s.a.v.s. rekao: “Reci ce se onom ko je provodio vrijeme sa Kur’anom: “Uci, podigni i uljepsaj glas kod ucenja kao sto si lijepo ucio na dunjaluku, zaista ce tvoja kuca biti kod posljednjeg ajeta kojeg si proucio.”

(hadis prenosi Ahmed)

Allah dz.s. kaze: “A one koji se Gospodara svoga boje cekaju odaje, sve jedne iznad drugih sagradjene, ispred kojih ce rijeke teci, – obecanje je Allahovo, a Allah nece obecanje prekrsiti.”

(Ez Zumer, 20)

Prenosi se od Ebi Seida El Hudrija r.a. da je Resulullah s.a.v.s. rekao: “Zaista ce stanovnici dzenneta gledati jedne druge u sobama iznad njih kao sto se svjetla zvijezda vidi pored slabe na nebu, od istoka do zapada, da bi se vidjelo koliko se razlikuju medjusobno.

A ashabi su upitali: “O Bozji poslanice, da li su to boravista vjerovjesnika koja su za druge nedostizna?”

A on je odgovorio: “Ne!

Tako ni Onoga u cijoj je ruci moja dusa, to su boravista za one koji su u Allaha vjerovali i u Njegove Poslanike s.a.v.s.e.”

(Muttefekun alejhi)

Allah dz.s. kaze:

“O robovi Moji, za vas danas straha nece biti, niti cete i za cim tugovati; oni koji su u ajete Nase vjerovali i poslusni bili – udjite u dzennet, vi i zene vase, radosni!”

Oni ce biti sluzeni iz posuda i casa od zlata, u njemu ce biti sve sto duse zazele i cime se oci nasladjuju, i u njemu ce te vjecno boraviti.”

Eto, to je dzennet koji vam je darovan kao nagrada za ono sto ste radili, u njemu cete svakvrsnog voca imati od kojeg cete jesti.”

(Ez Zuhruf, 68-73)

Za dzennet se braco draga i sestre doista treba boriti, raditi i truditi se. Dzennet se ne zasluzuje samo pukim mastanjem i rijecima koja djela ne prate.

Dzennet se daje samo onima koji ukrote svoj nefs, svoju dusu i ucine je pokornom Allahu Uzvisenim.

Molim Allaha da mi budemo od tih. Ja Rabb, (O Boze) Ti nas ucini od onih koji ce se stalno sjecati smrti, koji ce stalno misliti o svom zavrsetku i kojima ce dzennet biti najveca preokupacija.

Amin.

Add comment

HOTEL bm

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.