Mladi su sve “gluplji”?

Mladi su sve “gluplji”?


Novo istraživanje provedeno na blogovima, upitnicima i interpersonalnom komunikacijom ukazuje, grubo rečeno, da mladi ljudi postaju glupi.

Postoji dvadeset ključnih riječi tinejdžera – koje po učestalosti zajednički čine trećinu ukupnog fonda riječi. A te riječi su, u Velikoj Britaniji, "yeah" (da), "no" (ne), "but" (ali), "like" (kao) i slične.

Profesor Tony McEnery sa sveučilišta Lancaster zaključio je i da tinejdžeri koriste dvostruko manje riječi nego starosna skupina od 25 do 34 godine. U istraživanju izlazi na vidjelo da se riječ ‘ne’ često koristi uz riječ ‘ali’. Kombinacije ‘ne ali’ i ‘ali ne’ tinejdžeri koriste dvostruko češće nego stariji. Prema McEneryjevom mišljenju, problem je i u tome što se u školi previše pažnje posvećuje pismenosti, dok je razgovor relativno zanemaren u programu.

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Maline & Nolwenn
  • Nolwenn
  • Maline & Nolwenn
  • Guarnica
  • Fuite
  • Dreaming of a peace Christmas
  • X-mas kiss, kiss, kiss
  • Checkpoint C.
  • Capot

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.