Godine rada na internetskoj stranici ‘skrše’ se za 50 milisekundi?!


Ako na vašu web stranicu nitko ne dolazi, to još uvijek ne znači da je kriv njen sadržaj. Jednostavno – možda ona nije ‘ugodna’ oku posjetitelja. Ne ostane li prvi put na vašoj stranici, pozdravite se s korisnikom Interneta zauvijek…Skoro zauvijek.

Sukladno psihološkim teorijama o tome kako su inicijalne impresije zapravo postojane i teško se mijenjaju, istraživači iz Kanade su pokazali kako i ocjenu kvaliteta posjećene web stranice surferi donose u vrlo kratkom razdoblju – a ova kasnije dulje vrijeme perzistira u vidu njihovog stava o toj stranici.

 

Kako prenosi BUG , Gitte Lindgaard sa sveučilišta Carleton iz Ottawe u Kanadi objavila je svoje nalaze u stručnom časopisu Behaviour and Information Technology, a nalazi frapiraju i mnoge od kolega koji se bave istim područjem – mišljenje o nekoj web stranici većina posjetitelja donese nakon prvih 50 milisekundi promatranja. Ovo se objašnjava “kognitivnom pristranošću”


 – pošto se ljudi osjećaju dobro kad su u pravu, onda nakon inicijalne impresije veću pažnju i važnost pridaju detaljima koji podržavaju njihovo početno mišljenje.

Na www.kozarac.ba  u danima kada se vrte posebno vruće teme, bude i preko 20 000 pregleda stranice dnevno.
Ako je vjerovati istraživanju gospođe Gitte, mnogi su prema nama “kongitivno pristrasni”…

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Circé du soir au matin
  • misery
  • rabbit
  • addicted
  • fears train
  • peace is the only way
  • peace, love & sandy feet
  • long range for Joe B.
  • Motif fusion

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.