Ako na vašu web stranicu nitko ne dolazi, to još uvijek ne znači da je kriv njen sadržaj. Jednostavno – možda ona nije ‘ugodna’ oku posjetitelja. Ne ostane li prvi put na vašoj stranici, pozdravite se s korisnikom Interneta zauvijek…Skoro zauvijek.
Sukladno psihološkim teorijama o tome kako su inicijalne impresije zapravo postojane i teško se mijenjaju, istraživači iz Kanade su pokazali kako i ocjenu kvaliteta posjećene web stranice surferi donose u vrlo kratkom razdoblju – a ova kasnije dulje vrijeme perzistira u vidu njihovog stava o toj stranici.
Kako prenosi BUG , Gitte Lindgaard sa sveučilišta Carleton iz Ottawe u Kanadi objavila je svoje nalaze u stručnom časopisu Behaviour and Information Technology, a nalazi frapiraju i mnoge od kolega koji se bave istim područjem – mišljenje o nekoj web stranici većina posjetitelja donese nakon prvih 50 milisekundi promatranja. Ovo se objašnjava “kognitivnom pristranošću”
– pošto se ljudi osjećaju dobro kad su u pravu, onda nakon inicijalne impresije veću pažnju i važnost pridaju detaljima koji podržavaju njihovo početno mišljenje.
Na www.kozarac.ba u danima kada se vrte posebno vruće teme, bude i preko 20 000 pregleda stranice dnevno.
Ako je vjerovati istraživanju gospođe Gitte, mnogi su prema nama “kongitivno pristrasni”…
Add comment