Film o Nudžejmi Softić bit će prikazan na SFF-u: Ne postoji nemoguće

“Kuća male zvijezde” (Little Star Rising“) dokumentaristički prvijenac novinarke, urednice i rediteljiceiz Hrvatske Slađane Lučić, a u produkciji zagrebačke kuće Wolfgang&Dolly, će 21. augusta biti prikazan na ovogodišnjem Sarajevo Film Festivalu u sklopu programa BH Film čiji je nosilac Udruženje filmskih radnika BiH.

“Kuća male Zvijezde” priča je o životu Nudžejme Softić, lektorice na sarajevskoj Al Jazeeri Balkans, žene koja je svojim postupcima dokazala da je u životu moguće biti ko želiš, da je moguće postati bolji čovjek, pobijediti vlastite strahove i predrasude, pa čak i okolinu koja te ne podržava.

“U filmu “‘Kuća Male Zvijezde'pratimo Nudžejmin put od spoznaje da je već mnogo učinila za sebe jer je odlučila promijeniti život koji je živjela do postizanja nekih velikih ličnih ciljeva. Vodi nas kroz njene sportske poduhvate, uspješne i manje uspješne trke, uspjehe i neuspjehe, suočavanja sa strahovima, podržavajućom, ali i okolinom vrlo grubom na riječima, vrlo krutom i neprijateljskom. Saznajemo i neke potresne i dirljive detalje iz njenog djetinjstva. Uvodi nas u život žene s hidžabom koja je odlučila živjeti baš sve ono što želi jer može, jer je vrijedna toga, jer sebi duguje sreću. Do kraja filma Nudžejma, čije ime znači Mala zvijezda, gradi ‘kuću’ – kuću ljudi spremnih raditi na sebi i koji žele postati sretniji. Osim toga, Nudžejma završava trku Ironman 70.3 i tako postaje jedna od rijetkih pokrivenih žena koja je to napravila”, saopćeno je.

“Kuća Male Zvijezde“ nastajala je nešto više od dvije i po godine i okupila je filmsku ekipu koja je s Nudžejmom rasla i živjela njene pobjede i poraze.

“Bio je to uzbudljiv i u isto vrijeme težak proces jer je ovo moj prvi dokumentarni film. Uzbudljiv, jer mogu pratiti priču i izraziti se na drugačiji način nego u novinarstvu; težak, jer smo u projekt morali krenuti odmah, budući da se Nudžejma već pripremala za prvi half Ironman triatlon. Odustajanje nikada nije bilo opcija i to je zajedničko cijeloj ekipi koja je radila na ovom filmu. Radeći ovaj film doživjeli smo međusobno prepoznavanje, povezala nas je zajednička želja da ova priča nađe svoj put do gledatelja i to nas je održalo skupa“, rekla je Slađana Lučić.

Uz rediteljicu Slađanu Lučić za film je zaslužna ekipa koju čine direktor fotografije Vjeran Hrpka, snimatelj Mirsad Hodžić, snimatelj zvuka Almir Kozić, montažerka Ana Štulina te producentica Tamara Babun ispred ranije spomenute producentske kuće Wolfgang&Dolly.

“Čim mi je Slađana ispričala Nudžejminu priču i rekla da želi napraviti film, osjetila sam tu priču svojom, nečim u čemu naprosto moram sudjelovati. Zarazile su me i Slađanina i Nudžejmina energija, kao i lojalnost i ustrajnost naše ekipe. Protekle dije i po godine iz snimanja u snimanje, a potom u montaži, stalno mi se potvrđivalo da ako skinemo ruksake predrasuda o tome tko smo mi, tko su drugi i kako bi naš život trebao izgledati, imamo šanse živjeti stvarno dobre živote”, rekla je producentica Tamara Babun.

Za potpunu “teleportaciju“ u mentalitet i pravi doživljaj bosanskohercegovačkog temperamenta zadužena je Merima Ključo, međunarodno priznata muzička umjetnica bosanskohercegovačkog porijekla koja je radila muziku za “Kuću male zvijezde”.

“Slađana me za saradnju zaintrigirala prvim telefonskim razgovorom, a nakon našeg sastanka bila sam sigurna da želim biti dio tima. Uživala sam komponirajući i birajući muziku, jer kada je tema zanimljiva, muzika teče. Svima sugeriram da pogledaju ovaj film”, rekla je Ključo.

“Slađana je maestralno prepoznala trenutak u kojem sam u životu donijela najveće odluke, a ja sam na vrijeme shvatila da ga treba iskoristiti i promjene izgurati do kraja. Filmom sam izuzetno zadovoljna, baš ništa ne bih mijenjala. Posebno sam sretna što je film ‘Kuća male zvijezde“’, svojevrsna antologija hrabrosti, truda i emocija koje sam proživljavala u jednom vrlo teškom, ali oslobađajućem periodu života. Na sadržaj filma nisam mogla utjecati, ali je film utjecao na mene. Dobila sam veliku podršku, bila okružena ljudima koji su vjerovali u mene, koji su bili smiraj u teškim momentima. Sve ostalo što se dogodilo usput i neočekivano je pravi blagoslov. Koliko god nekad bilo teško, uz to i dalje rastem i sretna sam što drugima mogu pomoći i nekad ih pogurati s ivice u ispunjen ostatak života”, rekla je glavna protagonistica filma Nudžejma Softić.

Kako bi uspješno završili film, ekipa koja je radila na ovom filmu je krajem 2018. godine pokrenula je i uspješno realizirala crowdfunding kampanju kojom je prikupljen dio sredstava potrebnih za dovršetak filma. Tokom kampanje stvorila se sjajna zajednica prijatelja filma koji su jasno dali do znanja da je došlo vrijeme za neke nove i sretnije priče. Film je snimljen u koprodukciji s Al Jazeerom Balkans, a podržan je sredstvima Hrvatskog audiovizuelnog centra.

(klix)