Kahrimanović: U BiH se isplati uložiti novac

Kahrimanović: U BiH se isplati uložiti novac

 

Kompanija “Austronet“ pravi je primjer poslovnog uspjeha jer svojim rezultatima pomaže u poboljšanju izvozne slike Bosne i Hercegovine imajući u vidu podatak da je ukupan odnos proizvodnje i izvoza prošle godine u ovoj firmi iznosio 97 posto.

Kompanija, koju su 2007. godine u Kozarcu osnovali austrijski investitori, jedna je od najvećih izvoznika u BiH i sa najvećom netodobiti u oblasti malih preduzeća. Bavi se proizvodnjom reklamnih i zaštitnih mreža koje se izvoze na zapadnoevropsko tržište, a trenutno zapošljava 57 radnika.

Direktor prijedorskog “Austroneta“ Enes Kahrimanović najzaslužnija je osoba za realizaciji ove austrijske investicije. U matičnoj firmi u Austriji zaposlio se kao običan radnik 1991. godine, gdje je ostao do 2007. godine, da bi potom odlučio da pokuša ubijediti vlasnike ove, ali i firme Betareal, da investiraju u Kozarac.

“Uspio sam vlasnike ovih firmi ubijediti da se u BiH isplati uložiti novac, da se ovdje može zaraditi jako puno te da se odavde na zapadnoevropsko tržište mogu izvoziti proizvodi koji imaju kvalitet”, kaže Kahrimanović u razgovoru za Fenu.

Betareal, firma koja se bavi izgradnjom i prodajom poslovnih prostora, izgradila je poslovne prostore u Kozarcu, u što je uloženo oko 5,5 miliona maraka.

“Imamo negdje oko 15.000 kvadratnih metara zemljišta i oko 8.000 kvadratnih metara proizvodnih hala sa skladišnim i kancelarijskim dijelom. Firma Austronet je došla kao druga kompanija koja je iznajmila te objekte. U te objekte smo dosad uložili oko 4,7 miliona maraka”, pojašnjava Kahrimanović.

Austronet proizvodi mreže za različite potrebe, odnosno reklamne mreže za teniske terene te zaštitne mreže u građevinarstvu. Radi za velike građevinske brendove u svijetu među kojima su Baumit i Strabag, kao i za sve brendove u svijetu tenisa, kao što su Nike, Adidas, Fisher, Hed…

Radi također i za BNP Paribas, koji je najveći sponzor teniskih turnira te su prošle godine na “Rolan garosu” radili BNP-ove reklame.

Još jedan njihov proizvod koji trenutno, osim njih, ne proizvodi niko na Balkanu je zaštitno sunčevo jedro, što je konkurencija tendama, a riječ je o proizvodu koji je stopostotno namijenjen izvozu na evropsko tržište.

Kahrimanović naglašava da ovi poslovni uspjesi “Austroneta” govore da se austrijski investitori nisu pokajali što su odlučili investirati u ovo područje.

“Uspio sam ih ubijediti i nisu se pokajali. Mi smo u obje ove kompanije uložili oko 10,5 miliona maraka, radimo kvalitetnu robu i nemamo reklamacija”, potcrtao je.

Ističe da bh. dijaspora ima potencijala, znanja i želje da investira u domovinu, ali je potreban sistem koji će tim ljudima olakšati da na jednostavan način ulože kapitali i osnuju firmu.

“Imamo jako puno mogućnosti i kapaciteta da se novac donese, problem je što je sistem pogrešno postavljen i treba ga urediti na jednostavan način – dozvoliti ljudima da osnuju firmu i počnu raditi te ih ne opterećujete nepotrebnim procedurama, dozvolama i rješenjima. Potreban je sistem u kojem ljude koji dobro rade treba nagraditi, a one koji ništa ne rade kazniti”, zaključuje Kahrimanović.

(FENA

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Chihoko ##
  • Chihoko #
  • Chihoko
  • Chihoko
  • rebel
  • Fashion
  • All about Stanley
  • no way out
  • blue screen

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.