Å ta bi bilo da se ‘Juga’ nije raspala

Jugonostalgiji nikad kraja. Tranzicijsko-kapitalistički haos društava u kojima se kreću nekadašnji žitelji Socijalističke federativne republike Jugoslavije svako malo inspirira nekog ne tek da se sjeća Juge nego i da špekulira o tome šta bi bilo da nije bilo rata.

Yustalgija je naziv pjesme repera Prikija a spot je uradio Filip Filković Philatz. Spot je sniman u Zagrebu, Sarajevu i Beogradu.

Ratova nije bilo, SFRJ postala je Republika Jugoslavija sa sedam saveznih republika: Slovenija, Hrvatska, BiH, Srbija, Crna Gora, Makedonija i – Vojvodina. Nije jasno zašto autori daju državnost Vojvodini a ne Kosovu, premda je, u svim mogućim pretpostavkama i realnom stanju na terenu, logičnije da Kosovo postane država prije Vojvodine.

Jugoslavija, prema spotu i pjesmi, odbija članstvo u Evropskoj uniji jer ne želi prihvatiti kapitalističku ekonomiju i dokinuti narodnu vlast.

„Yustalgija je u samom početku bila obična pjesma o ljubavi i spajanju ljudi koji su se nekad grlili i ljubili. Dodatnu dimenziju svemu tome je dao video spot za koji je odgovoran Philatz. On je stvorio jednu fiktivnu priču o tome što bi bilo da nije bilo rata, gdje bi Yugoslavija otišla i u kojoj bi idili mi danas živjeli. Čast mi je bila raditi sa Filipom, jer je on na prvom mjestu umjetnik pa onda sve ostalo. Poslije nove godine krećemo lagano sa promocijom albuma po regiji a i šire“ – tako je svoju suradnju na spotu opisao Priki, pravim imenom Haris Rahmanović koji je debi album „U cipelama moga oca“ objavio za Menart prije par mjeseci.

(Radiosarajevo.ba)

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • Shop-shop
  • Humbolt
  • Kitch
  • Camel
  • Pensum
  • Sur le quai
  • Happy?
  • rue Garancière
  • St. Germain

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.