Kozarac.ba
Uredska Veza

Kako bi zadržali posao zaposlenici spremni igrati prljavo

Uredska VezaNedavno britansko istraživanje pokazalo je da su zaposlenici spremni prihvatiti dulje radno vrijeme, sniženje plaće, smanjenje povlastica, pa čak i neprihvatljivo ponašanje nadređenih, samo kako bi u ovim kriznim vremenima zadržali posao.

Rezultati najnovijeg američkog istraživanja, koje je provela tvrtka Adecco, pak upućuju na zaključak da radna mjesta, zbog ekonomske krize, postaju sve brutalnije i kompetitivnije sredine, u kojima više ne vrijedi ona o opstanku najsposobnijih, već se, čini se, radi o opstanku najokrutnijih.

 

Spremni na sve

Naime, 28 posto američkih zaposlenika u istraživanju je izjavilo da su spremni učiniti nešto nepošteno kako bi zadržali posao, uključujući i okrivljavanje kolega za vlastite pogreške, ucjenu, pa čak i flert s nadređenom osobom.

A najočajniji, ili najokrutniji, kako se uzme, su, pokazalo se, pripadnici generacije Y (rođeni nakon 1982.). njih 40 posto izjavilo je da bi bez problema pribjegli nepoštenim potezima ako bi to značilo zadržavanje radnog mjesta.

Narušavanje mentalnog zdravlja

Krizno vrijeme ostavlja svoj učinak na zaposlenicima

Klima očaja, te financijske nesigurnosti i sve veće nesigurnosti posla dovela je i do povećanja broja američkih zaposlenika koji pate od povišenih razina stresa i tjeskobe.

Tako je petina sudionika istraživanja istaknula da recesija ima negativan učinak na njihovo mentalno zdravlje. To je potvrdilo i istraživanje Američke udruge psihologa, prema kojem 80 posto Amerikanaca pati od stresa povezanog s gospodarskom situacijom.

Prema Adeccovom istraživanju, čak polovica Amerikanaca očekuje da će im plaća ostati ista kao i prošle godine, ili da će se čak i smanjiti. A suprotno očekivanjima, s obzirom na sve glasnije najave otpuštanja, više od 80 posto ih tvrdi da njihovi nadređeni ne obraćaju ništa veću pažnju na njihov rad i produktivnost nego prije krize.

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.