U periodu od 48 sati prije otvaranja pa do zatvaranja biračkih mjesta ne smiju se objavljivati rezultati istraživanja javnog mnijenja u vezi s glasanjem i izborima.
Biračka mjesta otvaraju se u nedjelju 1. oktobra, a prema Izbornom zakonu BiH, u toku 24 sata prije otvaranja biračkih mjesta na teritoriji Bosne i Hercegovine ne smije biti nikakvog medijskog izvještavanja o bilo kakvoj aktivnosti koja se odnosi na političku i izbornu kampanju. Period izborne šutnje traje do zatvaranja biračkih mjesta U periodu koji počinje 24 sata prije otvaranja biračkih mjesta i traje do njihovog zatvaranja, političkim strankama, koalicijama, listama nezavisnih kandidata i nezavisnim kandidatima zabranjeno je učestvovanje u javnim političkim aktivnostima što uključuje održavanje skupova u cilju izborne kampanje, izlaganje na biračkom mjestu i u njegovoj okolini bilo kakvih materijala u cilju utjecanja na birače, korištenje domaćih i međunarodnih sredstava komunikacije s ciljem utjecaja na birače, korištenje megafona ili drugih razglasnih uređaja u cilju utjecanja na birače i svaka aktivnost kojom se ometa ili opstruira izborni proces.
Pod sredstvima komunikacije u Izbornom zakonu BiH se podrazumijevaju sredstva kojima se može isporučiti zvučni, video ili tekstualni sadržaj. Takva sredstva obuhvataju radio i televizijski program, štampane medije, internet, SMS poruke ili videoporuke isporučene putem mobilnih telefona.
Osim toga, nije dozvoljeno donošenje obilježja i simbola s političkom konotacijom na biračko mjesto i u njegovu okolinu.
Add comment