Debakl “Da Vinčijevog koda” u Cannesu


Da Vincijev kod, filmska adaptacija Dan Brownovog bestselera “Da Vincijev kod”, izvor brojnih kontroverzi i jedan od najvećih medijskih događaja godine, doživio je debakl prilikom prikazivanja na prestižnom filmskom festivalu u Cannesu.

Zaplet romana, temeljen na spekulacijama o tome da je Isus Krist imao potomstvo te da je Katolička crkva to pokušala zataškati, izazvao je bijesne reakcije iz Vatikana, pozive na bojkot, prijetnje sudskim zabranama i cenzorske zahvate u mnogim katoličkim i konzervativnim državama.

Međutim, na svom prvom koraku se “Da Vincijev kod” umjesto toga spotakao o uglavnom liberalni i prema ikonoklastičkim filmovima prijateljski nastrojen establishment kanskih kritičara.

Svečana premijera je bila obilježena podrugljivim smijehom, a odjavna špica s nekoliko zvižduka, a pljesak je izostao.

Većina kritičara je glumu glavne zvijezde Toma Hanksa nazvala “drvenom”, te navela nedostatak ikakve interakcije s njegovom partnericom Audrey Tatou. Drugi, pak, navode da je roman prenesen previše doslovno, učinivši film prenatrpanim dugim stručnim objašnjenjima koja bitno usporavaju radnju filma.

Slab prijem kod kritike mnogi pripisuju režiseru Ronu Howardu, autoru niza od publike dobro primljenih blockbustera koji su kritičare obično ostavljali ravnodušnima. Posljednji od njih, boks-drama “Cinderella Man”, doživio je neuspjeh i kod publike, pa se mnogi analitičari plaše da bi i “Da Vincijev kod” mogao nakon “Nemoguće misije III” biti još jedan veliki ovogodišnji holivudski podbačaj.

Add comment

HOTEL bm

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.