Prekinuta utakmica Željezničar – Sarajevo

Prekinuta utakmica Željezničar – Sarajevo

Današnja, uzvratna utakmica četvrtfinala nogometnog KUP-a BiHizmeđuŽeljezničara i Sarajeva prekinuta je u 49. minuti. Razlog prekidabioje napad desetak nogometaša Sarajeva na glavnog suca susretaDuškaPekiju iz Prijedora koji nije reagirao na njihovo traženje dadosudijedanaesterac.

Sam susret, koji je odigran na stadionu Grbavica pred oko 6.000 gledalaca protekao je u izjednačenoj igri. Obje ekipe su imale po nekoliko prilika, a Željezničar je u 44. minuti golom Raščića uspio povesti s 1:0.

 

Akciju je započeo Alagić koji je sjajno uposlio napadača Željezničara, a Raščić je izašao sam pred golmana Sarajeva Alaima i sa sedam metara zatresao mrežu.

Drugo poluvrijeme počelo je potpunom ofanzivom nogometaša Sarajeva koji su već u 46. minuti imali dobru priliku i postigli pogodak, koji je sudac Pekija poništio zbog ofsajda. Tri minute kasnije Å arić je pao u šesnaestercu Željezničara. Igrači Sarajeva su tražili najstrožiju kaznu no sudac nije uslišio njihove molbe.
Potom su nogometaši Sarajeva fizički napali suca Pekiju koji je odlučio zbog toga prekinuti susret.

Utakmica će, najvjerovatnije, biti registrirana službenim rezultatom 3:0 za Željezničar, čime bi se plavi plasirali u polufinale KUP-a BiH.

Add comment

BLISTAVI DOM – Vaša sigurnost i povjerenje su naš emanet!

Highlight option

Turn on the "highlight" option for any widget, to get an alternative styling like this. You can change the colors for highlighted widgets in the theme options. See more examples below.

Advertisement

Small ads

Flickr

  • bouquet garni
  • Smile Selma au pectoral
  • l'oranger
  • bouquet au poisson
  • Selma aux jus de fruits
  • les oranges vertes
  • Degli aux fruits
  • verres à thé
  • la semelle d'Hermès trébuchant

Social Widget

Collaboratively harness market-driven processes whereas resource-leveling internal or "organic" sources.

ThemeForest

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.