Krah giganta: Yahoo na prodaju, kompanija gotovo bezvrijedna

Krah giganta: Yahoo na prodaju, kompanija gotovo bezvrijedna

Internet gigant Yahoo zvanično je u prodaji, a kako stvari trenutno stoje, nekada značajan igrač u online servisima mogao bi otići za sitan novac.

U utorak poslijepodne Yahoo je obznanio da će prići “alternativnim strateškim rješenjima“ nakon što je njihov udio u kineskom online gigantu Alibabi naizgled propao krajem 2015. godine. Alternativno rješenje je u ovom slučaju prodaja.

Yahoo je u svijetu, a posebno SAD-u, poznat po svom email servisu, te popularnim medijskim kanalima kao što su Yahoo Sports i Yahoo Finance. Ipak, izgleda da i pored toga cijela kompanija ne vrijedi gotovo ništa.

Najvredniji dijelovi kompanije zapravo se nalaze u ulozima u Alibabi i japanskom Yahoou. Kada je prošlog mjeseca izračunata vrijednost dionica Yahooa u Alibabi došlo se do broja 29,8 milijardi eura, dok je japanski udio firme vrijedan 7,9 milijardi eura. Pored toga, postoji nekoliko milijardi u gotovini i jedna milijarda eura duga.

Cjelokupna vrijednost Yahooa bi prema tome trebala iznositi 42,7 milijardi eura.

S druge strane, vrijednost dionica Yahooa je 30,9 milijardi eura – skoro 12 milijardi eura manje. Uzme li se u obzir da će prilikom eventualne prodaje dijelovi u japanskom Yahoou i Alibabi biti teško oporezovani, to znači da bi vrijednost Yahooa bila u negativnom spektru, a stvari postaju ozbiljnije jer vrijednost dionica kontinuirano pada.

Čak 12 milijardi eura razlike između dioničke i “realne” vrijednosti čini 12 milijardi eura u minusu. Drugim riječima, Yahoo će morati platiti drugoj kompaniji da bi ih ona preuzela, a to je malo vjerovatno.

Optimistične analize govore kako Yahoo trenutno vrijedi između 1,5 i 3,6 milijardi eura, što je opet daleko od gore spomenutih 42,7 milijardi.

Add comment

HOTEL bm

Socijalne mreze

Kozarac.ba se nalazi na raznim socijalnim mrezama, posjeti nasu facebook, twitter ili youtube stranicu.